- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista ds. obsługi klienta - Lubelskie
- Specjalista ds. obsługi klienta - Lublin
Młodszy Doradca Klienta- Sprzedaż - praca w Santander Bank Polska S.A
Lokalizacja
Lublin
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Mellon Poland Sp. z o.o. należy do dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej Grupy Mellon. Firma dostarcza specjalistyczne rozwiązania technologiczne i usługi outsourcingowe.
Dla naszego Klienta - Santander Bank Polska S.A. – poszukujemy kandydatów do pracy w
Contact Center na stanowisko: Młodszy Doradca Klienta w Zespole Zdalnej Sprzedaży.
· Miejsce pracy: Lublin, ul. Nałęczowska 14 (możliwość pracy hybrydowej)
· Rekrutacja: zdalna
Dołącz do zespołu, w którym chce się pracować, gdzie stawia się na uśmiech i ścisłą współpracę.
Kogo szukamy?
Przede wszystkim ludzi pozytywnych i przyjaznych, ale też dynamicznych i zmotywowanych. Doświadczenie zawodowe będzie mile widziane, ale oferowany program szkoleniowy pomoże szybko zaaklimatyzować się w Contact Center również osobom szukającym swojej pierwszej pracy. To świetne miejsce, aby zacząć bankową karierę.
Jeśli:
· Jesteś osobą, na której można polegać
· Jesteś pełna/y energii
· Lubisz nowe wyzwania i chcesz się rozwijać
· Szybko przyswajasz wiedzę
· Posiadasz wykształcenie minimum średnie
· Doświadczenie w bankowości lub sprzedaży będzie dodatkowym atutem
… nie czekaj! Aplikuj już teraz!
A jeśli jeszcze masz wątpliwości, przeczytaj co mamy do zaoferowania.
Co oferujemy?
· Umowę o pracę
· Stałą pensję 4500,00 zł brutto
· Dodatkowo comiesięczną premię, nawet do kwoty 3630,00 zł brutto
· Inne systemy motywacyjne np. konkursy
· Możliwość pracy hybrydowej
· Elastyczny grafik, ale zapytamy Cię czy możesz pracować od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00 :)
· Pakiet benefitów, min. prywatną opiekę medyczną i dofinansowanie do karty Multisport
· Możliwość rozwoju w ramach grupy Santander Bank Polska
· Fajną atmosferę w zespole, w którym ludzie są zgrani, pomocni i wspólnie chcą sięgać po sukces
Jeszcze ostatnia informacja o zakresie obowiązków i … już możesz aplikować:
Twoje zadania:
· Telefoniczny kontakt z klientami banku
· Sprzedaż produktów bankowych
· Zapewnienie najwyższej jakości obsługi
· Promocja produktów i usług banku
· Budowanie trwałych relacji z klientami
· Realizacja celów biznesowych
I … bycie pozytywnie zakręconym na punkcie klienta :)
Teraz już chyba nie masz wątpliwości – że to będzie dobry wybór!
Aplikuj już teraz – czekamy na Ciebie!
· Ogłoszenie, rekrutację i zatrudnienie prowadzi Mellon Poland.
· Osoba zatrudniona będzie wykonywała obowiązki na rzecz Santander Bank Polska S.A.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Lublin,
Lubelskie