Lokalizacja
Kraków, Podgórze Duchackie
Wymiar pracy
Niepełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie
Lokalizacja
Kraków, Podgórze Duchackie
Opis
Holding1
Jesteśmy polską grupą kapitałową działającą równolegle w kilku branżach: motoryzacji, mobilności, budownictwie mieszkaniowym oraz biurowym, a także w obszarze innowacji technologicznych.
Nasz rozwój opieramy na fundamentach ponad 35-letniego doświadczenia i stabilności Holdingu1. Wyznaczamy trendy motoryzacyjne, usprawniamy i automatyzujemy procesy biznesowe, realizujemy inwestycje mieszkaniowe i komercyjne przyjazne środowisku. Działając na kilkunastu rynkach lokalnych, w kilkudziesięciu przedsięwzięciach, daliśmy się poznać jako godny zaufania dostawca i sprawdzony partner.
Nasz Zespół tworzą ludzie, którzy nie tylko są najlepszymi specjalistami w swoich dziedzinach, ale przede wszystkim poprzez to, co robią, realizują swoje pasje.
Otrzymaliśmy certyfikat Friendly Workplace, potwierdzający nasze zaangażowanie w tworzenie przyjaznego i wspierającego środowiska pracy. Posiadamy również certyfikat Great Place to Work.
Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Młodszego Doradcy Klienta do naszego Działu Contact Center.
Lokalizacja: Kraków, ul. Puszkarska 7F/praca hybrydowa
Czym się będziesz zajmować?
Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów (np. zwroty, rozliczenia, faktury)
Udzielanie wsparcia technicznego klientom w trakcie trwania wynajmu (awarie, pytania dotyczące użytkowania auta, zgłoszenia szkód)
Współpraca z serwisami i innymi działami firmy w celu szybkiego rozwiązania problemów klientów
Uzupełnianie danych w systemie CRM
Budowanie pozytywnego doświadczenia klienta
Podział czasu pracy:
90% odbieranie telefonów
10% kontakt mailowy
Informacje dodatkowe:
Tryb pracy: Praca zmianowa
Dni pracy: dni robocze (poniedziałek-piątek), soboty, niedziele i święta
Godziny pracy: elastyczne
Praca w godzinach nocnych: nie
Rodzaj wypłaty: miesięczna
Czego oczekujemy?
Doświadczenia w obsłudze klienta – mile widziane doświadczenie na infolinii
Umiejętności komunikacyjnych i empatii
Podstawowej wiedzy technicznej związanej z samochodami (nie musisz być mechanikiem!)
Dobrej znajomości obsługi komputera i systemów CRM
Gotowości do realizacji zadań w systemie zmianowym
Znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
Wdrażanie i aktywne wsparcie ze strony doświadczonych współpracowników
Pracę w miłej atmosferze
Praca w trybie hybrydowym
Elastyczne godziny pracy
Samodzielność w wykonywaniu obowiązków
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.