Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Dodane 25 lipca 2025

Młodszy Doradca Klienta - Dział Contact Center

Centrum Holding1

Lokalizacja

Kraków, Podgórze Duchackie

Wymiar pracy

Niepełny etat

Typ umowy

Umowa zlecenie

Lokalizacja

Kraków, Podgórze Duchackie

Opis

Holding1

Jesteśmy polską grupą kapitałową działającą równolegle w kilku branżach: motoryzacji, mobilności, budownictwie mieszkaniowym oraz biurowym, a także w obszarze innowacji technologicznych.

Nasz rozwój opieramy na fundamentach ponad 35-letniego doświadczenia i stabilności Holdingu1. Wyznaczamy trendy motoryzacyjne, usprawniamy i automatyzujemy procesy biznesowe, realizujemy inwestycje mieszkaniowe i komercyjne przyjazne środowisku. Działając na kilkunastu rynkach lokalnych, w kilkudziesięciu przedsięwzięciach, daliśmy się poznać jako godny zaufania dostawca i sprawdzony partner.

Nasz Zespół tworzą ludzie, którzy nie tylko są najlepszymi specjalistami w swoich dziedzinach, ale przede wszystkim poprzez to, co robią, realizują swoje pasje.

Otrzymaliśmy certyfikat Friendly Workplace, potwierdzający nasze zaangażowanie w tworzenie przyjaznego i wspierającego środowiska pracy. Posiadamy również certyfikat Great Place to Work.

Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Młodszego Doradcy Klienta do naszego Działu Contact Center.

Lokalizacja: Kraków, ul. Puszkarska 7F/praca hybrydowa

Czym się będziesz zajmować?

  • Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów (np. zwroty, rozliczenia, faktury)

  • Udzielanie wsparcia technicznego klientom w trakcie trwania wynajmu (awarie, pytania dotyczące użytkowania auta, zgłoszenia szkód)

  • Współpraca z serwisami i innymi działami firmy w celu szybkiego rozwiązania problemów klientów

  • Uzupełnianie danych w systemie CRM

  • Budowanie pozytywnego doświadczenia klienta

Podział czasu pracy:

  • 90% odbieranie telefonów

  • 10% kontakt mailowy

Informacje dodatkowe:

  • Tryb pracy: Praca zmianowa

  • Dni pracy: dni robocze (poniedziałek-piątek), soboty, niedziele i święta

  • Godziny pracy: elastyczne

  • Praca w godzinach nocnych: nie

  • Rodzaj wypłaty: miesięczna

Czego oczekujemy?

  • Doświadczenia w obsłudze klienta – mile widziane doświadczenie na infolinii

  • Umiejętności komunikacyjnych i empatii

  • Podstawowej wiedzy technicznej związanej z samochodami (nie musisz być mechanikiem!)

  • Dobrej znajomości obsługi komputera i systemów CRM

  • Gotowości do realizacji zadań w systemie zmianowym

  • Znajomość języka angielskiego

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie

  • Wdrażanie i aktywne wsparcie ze strony doświadczonych współpracowników

  • Pracę w miłej atmosferze

  • Praca w trybie hybrydowym

  • Elastyczne godziny pracy

  • Samodzielność w wykonywaniu obowiązków

Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy

Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.

Aplikuj terazopens in a new tab
ID: 1007614079
Darmowa aplikacja na Twój telefon