Lokalizacja
Kraków, Czyżyny
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Miejsce pracy
Kraków, Czyżyny
Opis
W.KRUK jest najstarszą marką jubilerską w Polsce. Istnieje od 1840 roku. Nasza historia to nasza duma i najważniejsze dziedzictwo.
W ponad 170 salonach firmowych na terenie całego kraju W.KRUK oferuje najwyższej jakości złotą i srebrną biżuterię, brylanty, kamienie szlachetne oraz autorskie kolekcje, inspirowane najnowszymi trendami w modzie.
Twój zakres obowiązków:
Obsługa procesów reklamacyjnych zgodnie z obowiązującymi procedurami,
Przekazywanie informacji o statusach reklamacji (mailowo i telefonicznie),
Współpraca z siecią salonów oraz serwisami,
Przestrzeganie standardów, procedur, wskaźników produktywności, efektywności oraz jakości,
Dbanie o wysoką jakość i terminowość obsługi zgłoszeń.
Wymagania:
Doświadczenie w Obsłudze Klienta w Branży Retail,
Znajomość regulacji prawnych związanych z obsługą reklamacji,
Komunikatywność oraz wysoka kultura osobista,
Umiejętność pracy pod presją czasu oraz samodzielnego działania,
Bardzo dobra organizacja czasu pracy i terminowość,
Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Office),
Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
Pracę w pełnym wymiarze godzin,
Atrakcyjne zniżki na zakup produktów firmowych,
Dofinansowanie do pakietu Medicover Sport,
Możliwość dołączenia do grupowego ubezpieczenia na życie,
Opiekę medyczną na preferencyjnych warunkach.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.