- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista ds. obsługi klienta - Mazowieckie
- Specjalista ds. obsługi klienta - Warszawa
- Specjalista ds. obsługi klienta - Ochota
Wynagrodzenie
4 700 - 5 000 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Warszawa, Ochota
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Naszym Klientem jest międzynarodowa Instytucja Finansowa oferująca usługi bankowości. Od 20 lat działa na rynku polskim wspierając branżę motoryzacyjną. Organizacja została wyróżniona jako jedno z Najlepszych Miejsc Pracy w 2020 roku w plebiscycie Great Place to Work. Poszukujemy osoby, na stanowisko Młodszego Specjalisty ds. Obsługi Klienta.
Oczekiwania
Dyspozycyjność do podjęcia pracy w pełnym wymiarze godzin,
Wcześniejsze doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta,
Dobra znajomość obsługi komputera (Excel, Word),
Umiejętności sprzedażowe,
Komunikatywność, umiejętność pracy zespołowej,
Skrupulatność, chęć uczenia się, dbałość o detale.
Obowiązki
Kontakt telefoniczny z klientem,
Wprowadzanie danych do wewnętrznych systemów,
Przygotowywanie aneksów do umów,
Obsługa kampanii sprzedażowych,
Obsługa korespondencji elektronicznej w ramach akcji marketingowych i kampanii sprzedażowych,
Wykonywanie zadań administracyjno-biurowych.
Oferta
Możliwość pracy w międzynarodowej firmie,
Pracę od poniedziałku do piątku,
Elastyczne godziny pracy,
Pracę hybrydową,
Pakiet szkoleń oraz jasną ścieżkę kariery,
Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie,
Pracę w centrali instytucji finansowej oraz bazę wiedzy dot. zagadnień związanych z bankowością, ubezpieczeniami, leasingiem.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Warszawa, Ochota
Mazowieckie