Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Dodane 28 października 2025

Mid Travel Specialist

Rosotravel

Lokalizacja

Warszawa, Śródmieście

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę, Samozatrudnienie, Umowa zlecenie

Lokalizacja

Warszawa, Śródmieście

Opis

Rosotravel – Life is an experience!

Czy jesteś osobą skrupulatną i zwracającą uwagę na szczegóły? Marzysz o pracy zdalnej, bez konieczności dojazdów do biura? Dołącz do naszego zespołu i pomóż tworzyć niezapomniane wspomnienia dla naszych klientów!

Jesteśmy organizatorem wycieczek po Europie, Stanach Zjednoczonych i Ameryce Południowej. Współpracujemy z tysiącami partnerów i organizujemy setki wycieczek każdego miesiąca. Naszym najwyższym priorytetem jest świadczenie usług na najwyższym poziomie, co znajduje odzwierciedlenie w naszych ocenach – średnia ocena klientów to 4,86.

Opis stanowiska:

Jako Mid Travel Specialist (w dziale Logistyki) Twoim głównym celem jest zapewnienie, by wycieczki przebiegały bezproblemowo. W związku z tym będziesz aktywnie komunikował się z naszymi partnerami (firmami transportowymi, przewodnikami, obiektami turystycznymi, platformami podróżniczymi), a przede wszystkim z klientami. Nie raz spotkasz się z sytuacjami "emergency", które będą wymagały znalezienia i wdrożenia przez Ciebie najbardziej optymalnego rozwiązania pod presją czasu. Konieczne w tej pracy są umiejętności miękkie, aby zaproponować podejście satysfakcjonujące wszystkich – a przede wszystkim klienta.

Twoje obowiązki:

  • Kontakt z kontrahentami i klientami (w tym zagranicznymi),

  • Komunikacja telefoniczna, mailowa oraz obsługiwanie innych komunikatorów jak WhatsApp,

  • Samodzielne rozwiązywanie sytuacji kryzysowych związanych z wycieczkami,

  • Skrupulatna ewidencja nadchodzących/bieżących/archiwalnych wycieczek,

  • Udział w realizacji wycieczki np. rezerwacja restauracji, kupowanie biletów,

  • Analiza przebiegu wycieczek oraz wyciąganie wniosków i formułowanie rekomendacji,

  • Zarządzanie osobami na zmianie – delegowanie zadań, samodzielne podejmowanie decyzji.

Niezbędne umiejętności i doświadczenie:

  • Minimum 2 lata doświadczenia w obsłudze klienta,

  • Doświadczenie w zarządzaniu ludźmi,

  • Praktyczna znajomość języka angielskiego – min. B2,

  • Praktyczna znajomość Google Workspace,

  • Umiejętność pracy pod presją czasu i wielozadaniowość,

  • Umiejętność budowania i utrzymywania silnych relacji z klientami i kontrahentami,

  • Umiejętność wyciągania wniosków, a także rekomendacji i samodzielnego wdrażania rozwiązań,

  • Dostępność w godzinach 8-16 i 16-24 (praca zmianowa), w 2 weekendy w miesiącu oraz w święta,

  • Szybkie i stabilne połączenie internetowe oraz niezawodne narzędzia do pracy zdalnej.

Co oferujemy:

  • Pracę w 100% zdalną – z każdego miejsca w Polsce,

  • Premię uzależnioną od wyników.

Proces rekrutacyjny:

  • Spotkanie z HR

  • Assessment Center

  • Spotkanie z Managerem

Aplikuj
ID: 1034198823

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon