Mid Travel Specialist
Lokalizacja
Warszawa, Śródmieście
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Samozatrudnienie, Umowa zlecenie
Lokalizacja
Warszawa, Śródmieście
Opis
Rosotravel – Life is an experience!
Czy jesteś osobą skrupulatną i zwracającą uwagę na szczegóły? Marzysz o pracy zdalnej, bez konieczności dojazdów do biura? Dołącz do naszego zespołu i pomóż tworzyć niezapomniane wspomnienia dla naszych klientów!
Jesteśmy organizatorem wycieczek po Europie, Stanach Zjednoczonych i Ameryce Południowej. Współpracujemy z tysiącami partnerów i organizujemy setki wycieczek każdego miesiąca. Naszym najwyższym priorytetem jest świadczenie usług na najwyższym poziomie, co znajduje odzwierciedlenie w naszych ocenach – średnia ocena klientów to 4,86.
Opis stanowiska:
Jako Mid Travel Specialist (w dziale Logistyki) Twoim głównym celem jest zapewnienie, by wycieczki przebiegały bezproblemowo. W związku z tym będziesz aktywnie komunikował się z naszymi partnerami (firmami transportowymi, przewodnikami, obiektami turystycznymi, platformami podróżniczymi), a przede wszystkim z klientami. Nie raz spotkasz się z sytuacjami "emergency", które będą wymagały znalezienia i wdrożenia przez Ciebie najbardziej optymalnego rozwiązania pod presją czasu. Konieczne w tej pracy są umiejętności miękkie, aby zaproponować podejście satysfakcjonujące wszystkich – a przede wszystkim klienta.
Twoje obowiązki:
Kontakt z kontrahentami i klientami (w tym zagranicznymi),
Komunikacja telefoniczna, mailowa oraz obsługiwanie innych komunikatorów jak WhatsApp,
Samodzielne rozwiązywanie sytuacji kryzysowych związanych z wycieczkami,
Skrupulatna ewidencja nadchodzących/bieżących/archiwalnych wycieczek,
Udział w realizacji wycieczki np. rezerwacja restauracji, kupowanie biletów,
Analiza przebiegu wycieczek oraz wyciąganie wniosków i formułowanie rekomendacji,
Zarządzanie osobami na zmianie – delegowanie zadań, samodzielne podejmowanie decyzji.
Niezbędne umiejętności i doświadczenie:
Minimum 2 lata doświadczenia w obsłudze klienta,
Doświadczenie w zarządzaniu ludźmi,
Praktyczna znajomość języka angielskiego – min. B2,
Praktyczna znajomość Google Workspace,
Umiejętność pracy pod presją czasu i wielozadaniowość,
Umiejętność budowania i utrzymywania silnych relacji z klientami i kontrahentami,
Umiejętność wyciągania wniosków, a także rekomendacji i samodzielnego wdrażania rozwiązań,
Dostępność w godzinach 8-16 i 16-24 (praca zmianowa), w 2 weekendy w miesiącu oraz w święta,
Szybkie i stabilne połączenie internetowe oraz niezawodne narzędzia do pracy zdalnej.
Co oferujemy:
Pracę w 100% zdalną – z każdego miejsca w Polsce,
Premię uzależnioną od wyników.
Proces rekrutacyjny:
Spotkanie z HR
Assessment Center
Spotkanie z Managerem
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?