Menedżer Zmiany DC Biedronka I Sokołów Małopolski
Lokalizacja
Sokołów Małopolski
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Lokalizacja
Sokołów Małopolski
Opis
Ponad 3500 sklepów oraz 17 centrów dystrybucyjnych i kilkanaście biur, zlokalizowanych w całej Polsce. To właśnie Biedronka – największy pracodawca w Polsce, który od 29 lat z sukcesem działa na polskim rynku, gwarantując swoim pracownikom stabilność zatrudnienia, możliwości rozwoju i bogaty pakiet programów socjalnych. Zostań częścią naszego zespołu, miej wpływ na doświadczenia zakupowe milionów klientów w Polsce i przekonaj się, że Twoja praca ma znaczenie. Codziennie.
Centrum Dystrybucji Biedronki w Sokołowie Małopolskim otworzy się w I połowie 2026 roku, konieczne jest odbycie około 3 miesięcznego szkolenia, w jednym z Centr Dystrybucji.
Zobacz, czym będziesz się zajmować
- Zarządzanie zespołem magazynowym: podejmowanie decyzji kadrowych i dyscyplinujących, ocenianie, szkolenie i rozwijanie pracowników;
- Zapewnianie wymaganych prawem uprawnień i szkoleń BHP poprzez kontrolę i kierowanie na kursy;
- Kontrolowanie warunków składowania towarów zgodnie z HACCP oraz zgodność pracy z procedurami FIFO i FEFO;
- Organizowaniem przyjęcia towaru od dostawców i nadzorowanie jego rozmieszczenie zgodnie ze standardem JMP;
- Zarządzaniem procesem kompletacji oraz wysyłką towarów;
- Optymalizowaniem procesów logistycznych w Centrum Dystrybucji zgodnie z wyznaczonymi celami i standardami;
Sprawdź, jakich osób szukamy i co oferujemy
Pasujesz do nas, jeśli:
- Masz min. 4 lata doświadczenia na stanowisku menedżerskim w logistyce;
- Masz wykształcenie wyższe, mile widziane takie kierunki jak: zarządzanie i logistyka;
- Znasz nowoczesne praktyki magazynowania oraz metody i narzędzia zarządzania magazynem;
- Masz doświadczenie w zarządzaniu ludźmi;
- Obsługujesz programy pakietu MS Office;
- Potrafisz tworzyć atmosferę sprzyjającą sprawnemu przepływowi informacji i współpracy;
- Podejmujesz decyzje w oparciu o analizę działań;
- Wykazujesz zaangażowanie w osiąganie wyników, nieustannie doskonaląc jakość pracy;
- Identyfikujesz problemy, proponujesz trafne rozwiązania i wdrażasz pozytywne strategie w sytuacjach zmiany lub niepewności;
Oferujemy:
- Umowę o pracę, bez okresu próbnego;
- Liczne dodatki finansowe w ciągu roku, w postaci voucherów i doładowań e-kodów na zakupy w Biedronce i Hebe;
- Ponad 20 benefitów dla Ciebie i Twojej rodziny, m.in.: samochód służbowy z kartą paliwową, również do celów prywatnych, prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twoich bliskich, paczki świąteczne, dofinansowanie karty Multisport, regularne badania profilaktyczne, wyprawki dla noworodków, wyprawki szkolne, dofinansowania spotkań integracyjnych i wiele innych.
- Dostęp do platformy e-learningowej EduAkcja z licznymi szkolenia i kursami;
- Możliwość awansu pionowego i poziomego w strukturach firmy – 90% awansów w Biedronce to awanse wewnętrzne.
Jak wygląda proces rekrutacyjny?
a
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.