Lokalizacja
Grzybowo
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Inny
Lokalizacja
Grzybowo
Opis
Twój zakres obowiązków
Umiejętność zarządzanie zespołem i zapleczem SPA&Wellnes w hotelu,
Umiejętność współpracy z recepcją hotelu oraz trenerami, terapeutami i nadzoru nad realizacją wyznaczonych zadań i celów długookresowych,
Umiejętność sporządzanie raportów pracy strefy SPA, realizacji programów SPA, weryfikacja pracy recepcji oraz specjalistów,
Umiejętność pracy analitycznej, planowania grafików i organizacji pracy,
Biegłość i staranność w trosce o zapewnienie najwyższej jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami, procedurami, w tym również w zakresie sprzedaży oraz działań proklienckich,
Umiejętność prowadzenie szkoleń w obszarze realizacji programów SPA, sprzedażowych oraz szkoleń w zakresie obsługi klienta, a także weryfikacja umiejętności pracowników w tym zakresie oraz ich ciągłe doskonalenie,
Zdolność wdrażania nowych procesów i procedur w zakresie obsługi klienta oraz sprzedaży, w tym angażowanie i zachęcanie pracowników do budowania kultury klientocentrycznej,
Umiejętność nadzorowania jakości obsługi Klienta oraz procedur i działań sprzedażowych w salonach oraz podejmowanie decyzji w tym zakresie, w tym aktywna sprzedaż produktów i usług w celu realizacji nałożonych zadań,
Zdolność do rozwijania współpracy z Klientami i budowanie długotrwałych relacji, a także pozyskiwanie nowych Klientów, w tym analiza satysfakcji klientów: przeprowadzanie analiz satysfakcji klientów i rekomendowanie rozwiązań w celu jej poprawy,
Wsparcie w rozwoju pracowników SPA oraz pracowników recepcji - wsparcie szkoleniowo-sprzedażowe oraz coaching (mentoring), we współpracy z zewnętrznymi ekspertami,
Podejmowanie kluczowych decyzji dotyczących działalności SPA w ww. obszarze przy współpracy z właścicielami/ menadżerami hotelu,
Dbanie o jak najwyższy standard obsługi klientów,
Inicjowanie niezbędnych zmian w salonach wspierających jej rozwój oraz kontrolę ich wprowadzania w życie.
Nasze wymagania
Co najmniej 2-letnie doświadczenie na stanowisku managera w branży SPA, beauty lub medycznej,
Co najmniej roczne doświadczenie w zarządzaniu zespołem: silne umiejętności przywódcze pozwalające skutecznie zarządzać zespołem i motywować go do osiągania wysokich wyników,
Umiejętność strategicznego myślenia, rzetelność, umiejętność analizy i wyciągania wniosków,
Wysoko rozwinięte kompetencje menadżerskie,
Umiejętność współpracy w zespole,
Bardzo dobra znajomość j. angielskiego,
Bardzo dobra organizacja pracy i zaangażowanie,
Umiejętności komunikacyjne i interpersonalne: wysoki poziom umiejętności umożliwiających Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami,
Planowanie i organizacja: doskonałe umiejętności planowania i organizacji pracy, elastyczność,
Orientacja na wyniki: umiejętność zrozumienia wpływu na biznes i zorientowanie na wyniki,
znajomość mechanizmów sprzedaży,
Zainteresowanie i wiedza z obszaru longevity, profilaktyki zdrowotnej i równowagi emocjonalnej.
To oferujemy
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B.
Atrakcyjne wynagrodzenie.
System premiowy.
Pracę w przyjacielskiej oraz dynamicznie rozwijającej się firmie.
Sześciotygodniowy pakiet szkoleń poprzedzający zatrudnienie z wybitnymi ekspertami TCM, osteopatii, modelowania sylwetki oraz zdrowia psychicznego.
Pełne wdrożenie w zakres obowiązków.
Możliwość rozwoju zawodowego i osobistego w ramach grupy VHM I Nickel.
Zniżki pracownicze.
Dużą otwartość na nowe pomysły wpływające na dalszy rozwój spółki.
Prywatną opiekę medyczną.
Elastyczny czas pracy.
Zniżki na firmowe produkty i usługi.
Spotkania integracyjne.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?