MENEDŻER OBSŁUGI KLIENTA (Przedstawiciel handlowy) - Bydgoszcz
Wynagrodzenie
5 300 - 10 000 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Bydgoszcz
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Umowa zlecenie
Lokalizacja
Bydgoszcz
Opis
KITAN GROUP to młoda, ambitna i odnosząca sukcesy firma, założona w 2021 roku jako wyłączny dystrybutor profesjonalnych marek kosmetyków do włosów. Ugruntowaliśmy swoją pozycję jako niezawodny i stabilny partner, i nadal aktywnie się rozwijamy, wzbogacając nasz portfel o nowe, innowacyjne marki i rozszerzając zakres działalności.
Nasza misja – zapewnienie branży kosmetycznej produktów wysokiej jakości, otwieranie nowych możliwości i horyzontów dla rozwoju zawodowego.
Reprezentujemy profesjonalne marki – MEDICEUTICALS (USA), BAO-MED (Holandia) na rynkach Polski, Austrii, Czech, Słowacji i Węgier. Dziś, w związku z rozwojem i ekspansją firmy, poszukujemy MENEDŻER OBSŁUGI KLIENTA (Przedstawiciel handlowy).
Co cię u nas czeka?
Zespół – staniesz się częścią prawdziwego zespołu: otwartych, prostolinijnych, uczciwych i zdeterminowanych ludzi, którzy kochają to, co robią.
Innowacyjne technologie – oferujemy naszym klientom najnowsze i najskuteczniejsze produkty w trychologii.
Szkolenia – przeprowadzamy szkolenia dla naszych pracowników, dowiesz się wszystkiego o produkcie i wszystkich aspektach pracy.
Co oferujemy?
Wygodny format i harmonogram pracy – od 9:00 do 17:00, od poniedziałku do piątku.
Możliwość nauki i rozwoju w zespole profesjonalistów.
Konkurencyjne wynagrodzenie: pensja plus premia.
Praca z najnowszymi technologiami i trendami w dziedzinie profesjonalnych kosmetyków.
Możliwość rozwoju kariery.
Specjalne ceny na cały asortyment produktów firmy.
Co jest dla nas ważne?
Znajomość zasad oficjalnej etykiety w komunikacji z klientami.
Rozumienie zapotrzebowania klientów i identyfikacja potrzeb.
Komunikatywność i wysoki poziom znajomości języka polskiego.
Znajomość języka angielskiego albo ukraińskiego na poziomie komunikatywnym.
Umiejętność przekazywania informacji klientom w sposób konsekwentny, jasny i pełen szacunku.
Uważność, systematyczność i punktualność.
Jakie będą twoje zadania?
Praca z systemem CRM.
Odwiedziny offline potencjalnych i obecnych klientów.
Prowadzenie negocjacji online z klientami – konsultacje, zamówienia itp.
Kontrolowanie terminowego otrzymywania dokumentów i płatności od klientów.
Realizacja planów obsługi klientów.
Udział w wydarzeniach branżowych organizowanych przez firmę.
Osoby zainteresowane powyższą propozycją uprzejmie prosimy o aplikowanie.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?