Przejdź do głównej części
OLX Christmas Logo
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Dodane 18 grudnia 2025

MENEDŻER OBSŁUGI KLIENTA (Przedstawiciel handlowy) - Bydgoszcz

KITAN GROUP Europe

Wynagrodzenie

5 300 - 10 000 zł / mies. brutto

Lokalizacja

Bydgoszcz

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę, Umowa zlecenie

Lokalizacja

Bydgoszcz

Opis

KITAN GROUP to młoda, ambitna i odnosząca sukcesy firma, założona w 2021 roku jako wyłączny dystrybutor profesjonalnych marek kosmetyków do włosów. Ugruntowaliśmy swoją pozycję jako niezawodny i stabilny partner, i nadal aktywnie się rozwijamy, wzbogacając nasz portfel o nowe, innowacyjne marki i rozszerzając zakres działalności.

Nasza misja – zapewnienie branży kosmetycznej produktów wysokiej jakości, otwieranie nowych możliwości i horyzontów dla rozwoju zawodowego.

Reprezentujemy profesjonalne marki – MEDICEUTICALS (USA), BAO-MED (Holandia) na rynkach Polski, Austrii, Czech, Słowacji i Węgier. Dziś, w związku z rozwojem i ekspansją firmy, poszukujemy MENEDŻER OBSŁUGI KLIENTA (Przedstawiciel handlowy).

Co cię u nas czeka?

  • Zespół – staniesz się częścią prawdziwego zespołu: otwartych, prostolinijnych, uczciwych i zdeterminowanych ludzi, którzy kochają to, co robią.

  • Innowacyjne technologie – oferujemy naszym klientom najnowsze i najskuteczniejsze produkty w trychologii.

  • Szkolenia – przeprowadzamy szkolenia dla naszych pracowników, dowiesz się wszystkiego o produkcie i wszystkich aspektach pracy.

Co oferujemy?

  • Wygodny format i harmonogram pracy – od 9:00 do 17:00, od poniedziałku do piątku.

  • Możliwość nauki i rozwoju w zespole profesjonalistów.

  • Konkurencyjne wynagrodzenie: pensja plus premia.

  • Praca z najnowszymi technologiami i trendami w dziedzinie profesjonalnych kosmetyków.

  • Możliwość rozwoju kariery.

  • Specjalne ceny na cały asortyment produktów firmy.

Co jest dla nas ważne?

  • Znajomość zasad oficjalnej etykiety w komunikacji z klientami.

  • Rozumienie zapotrzebowania klientów i identyfikacja potrzeb.

  • Komunikatywność i wysoki poziom znajomości języka polskiego.

  • Znajomość języka angielskiego albo ukraińskiego na poziomie komunikatywnym.

  • Umiejętność przekazywania informacji klientom w sposób konsekwentny, jasny i pełen szacunku.

  • Uważność, systematyczność i punktualność.

Jakie będą twoje zadania?

  • Praca z systemem CRM.

  • Odwiedziny offline potencjalnych i obecnych klientów.

  • Prowadzenie negocjacji online z klientami – konsultacje, zamówienia itp.

  • Kontrolowanie terminowego otrzymywania dokumentów i płatności od klientów.

  • Realizacja planów obsługi klientów.

  • Udział w wydarzeniach branżowych organizowanych przez firmę.

Osoby zainteresowane powyższą propozycją uprzejmie prosimy o aplikowanie.

Aplikuj
ID: 1043905602

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon