Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Dodane 17 października 2025

Menedżer ds. zdalnej sprzedaży SME – Warszawa

Santander Bank Polska S.A. Dowiedz się więcej

Lokalizacja

Warszawa, Śródmieście

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Lokalizacja

Warszawa, Śródmieście

Opis

Na bank zadbamy dla Ciebie o:

  • umowę o pracę (pierwsza na 7 miesięcy),

  • pracę hybrydową w biurze w Warszawie, pl. Europejski 3A

  • pracę na pełen etat (równoczesne zatrudnienie w naszym banku i u outsource’a),

  • zespół/lider: Biuro Zdalnej Współpracy z Klientem SME, Anna Kasprzak

  • miesięczny system premiowy,

  • cel: kierowanie pracą zespołu sprzedażowego w kanale telefon.

Na bank cenimy sobie relacje z ludźmi. Szukamy osób, które tak jak my chcą zapewnić najlepszą jakość obsługi w sektorze finansowym - jesteśmy firmą technologiczną z usługami bankowym.

Należymy do pierwszej trójki największych banków w Polsce i jesteśmy częścią międzynarodowej Grupy Santander. Nasz dział Contact Center to ponad 1300 osób w 4 miastach w Polsce – Warszawa, Wrocław, Poznań i Lublin. Do komunikacji z klientami wykorzystujemy audio, wideo, messenger, e-mail, czat czy naszego bota Sandi.

Cenimy różnorodność wśród naszych pracowników. Wierzymy, że każdy, bez względu na indywidualne predyspozycje, może wnieść niepowtarzalną perspektywę do naszej firmy.  

Aplikuj, jeśli:

  • posiadasz zdolności organizacyjne i zarządcze (organizacja, motywowanie i delegowanie),

  • jesteś osobą zdeterminowaną w dążeniu do realizacji uzgodnionych celów i osiągania wyników w zmiennych realiach,

  • cechuje Cię dynamizm i kreatywność w działaniu,

  • interesujesz się nowymi technologiami, trendami i rozwiązaniami stosowanymi w zdalnych kanałach obsługi klienta,

  • świetnie znasz standardy obsługi Klienta,

  • posiadasz wysoko rozwinięte umiejętność interpersonalne.  

Twoje zadania w tej roli:

  • kierowanie pracą podległego zespołu sprzedażowego, który wyróżnia się profesjonalną obsługą klienta w kanale telefon,

  • dbałość o wiedzę merytoryczną podległych pracowników,

  • utrzymanie wysokiej jakości obsługi świadczonej przez doradców,

  • realizacja wyników sprzedażowych i rozwijanie kompetencji sprzedażowych podległych pracowników,

  • zarządzanie procesem przeglądu wyników pracy w zespole,

  • rozwijanie procesów i współpraca z innymi zespołami w ramach Biura,

  • motywowanie pracowników podległego zespołu do osiągania ponadprzeciętnych wyników biznesowych i jakościowych,

  • współpraca z innymi jednostkami w Banku.  

To masz na bank:

  • umowę o pracę,

  • pracę hybrydową (lokalizacja na początku oferty),

  • prywatną opiekę medyczną Medicover (z możliwością wykupienia pakietu stomatologicznego),   

  • system kafeteryjny z punktami do wymiany na aktywności, np. wypoczynkowe, kulturalne, gastronomiczne lub dofinansowanie do przedszkola/żłobka/klubu dziecięcego,   

  • kartę Multisport,   

  • ofertę produktową banku oraz pożyczki na pracowniczych warunkach,  

  • aktywności wellbeingowe, np. Kluby Zainteresowań, webinary, ćwiczenia, podcasty; inicjatywy w biurach np. mammobus, profilaktyczne badanie wzroku, warsztaty z samoobrony,  

  • wyprawkę dla dzieci,  

  • benefity dla osób z niepełnosprawnościami: dodatek finansowy na cele prozdrowotne, dodatkowe 2 dni urlopu dla pracowników z lekkim stopniem niepełnosprawności, całkowita praca zdalna, jeśli charakter pracy na to pozwala,   

  • platformę ze szkoleniami zewnętrznymi i wewnętrznymi – np. programowanie czy analiza danych lub komunikacja, podejście strategiczne, negocjacje i inne,   

  • program poleceń pracowniczych – nagrodę pieniężną za polecenie osoby do pracy w banku.  

Jak wygląda wdrożenie i rozwój?

  • Na bank nie wrzucimy Cię na głęboką wodę. Zaplanowaliśmy wdrożenie, które obejmować będzie wprowadzenie do organizacji, Twojej jednostki biznesowej i zadań.

  • Program adaptacyjny będzie trwał około 2 miesięcy.

  • Na początku Twoja przełożona pokaże Ci naszą kulturę organizacyjną i odpowie na wszystkie pytania.  

Dołącz do nas w kilku krokach:

  • Wyślij CV do naszej analizy, a my podejmiemy decyzję czy zaprosimy Cię do kolejnego etapu.  

  • Spotkaj się (online) z managerem.

  • Wykonaj zadanie merytoryczne/test (w zależności od stanowiska). 

  • Pracuj z nami w naszym zespole!

Po każdym z etapów rekrutacji otrzymasz od nas informację zwrotną, dostosowaną do jego poziomu zaawansowania. Po spotkaniach zaś wrócimy do Ciebie z kompleksowym podsumowaniem mailowym lub telefonicznym.

Stosujemy najwyższe standardy zarządzania ryzykiem, dbamy o bezpieczeństwo naszych klientów i świadczonych usług.

Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy

Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.

Aplikuj terazopens in a new tab
ID: 1028726584
Darmowa aplikacja na Twój telefon