Menedżer ds. Obsługi Klienta
Lokalizacja
Warszawa, Praga-Południe
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Lokalizacja
Warszawa, Praga-Południe
Opis
RegioJet jest drugim najlepszym przewoźnikiem w Europie i największą prywatną firmą kolejową i autobusową w Europie Środkowej. Nasze żółte pociągi i autobusy łączą dziesiątki europejskich miast, przewożąc ponad 17 milionów pasażerów rocznie, którzy cenią sobie komfort, rozsądne ceny i wysoką jakość usług.
Od momentu powstania staramy się, aby podróże były dostępne i przyjemne dla wszystkich. Nieustannie wprowadzamy innowacje, cyfryzujemy europejskie koleje, rozbudowujemy naszą sieć i oferujemy nowoczesne usługi zarówno w transporcie kolejowym, jak i drogowym.Jesteśmy dumni, że staliśmy się synonimem przyjemnych podróży, zapewniając jednocześnie stabilne zatrudnienie dla prawie dwóch tysięcy osób w Polsce, Czechach i innych krajach europejskich.
Oferujemy wysoką jakość obsługi klienta, od rezerwacji online i bezpłatnej rezerwacji miejsc po możliwość bezpłatnej anulacji rezerwacji do 15 minut przed odjazdem, stabilne Wi-Fi w pociągach, szeroki wybór napojów i posiłków serwowanych przez naszych profesjonalnych stewardów oraz system rozrywki pokładowej w naszych pociągach i autobusach. Naszym celem jest ciągłe ulepszanie podróży oraz podnoszenie standardów komfortu i obsługi pasażerów.
Jeśli masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem obsługi klienta, jesteś zorientowany na satysfakcję klienta i szukasz wyzwań, ta oferta jest dla Ciebie!
Miejsce pracy: Warszawa
Co oferujemy?
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę. 
- Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy. 
- Możliwość realnego wpływu na budowanie doświadczenia klienta w RegioJet. 
- Rozwój zawodowy i zdobycie unikalnego doświadczenia w branży transportowej. 
- Pracę w międzynarodowym środowisku. 
- Zniżki na podróże pociągami i autobusami RegioJet. 
Czego oczekujemy?
- Doświadczenia na stanowisku w obszarze obsługi klienta. 
- Doskonałych umiejętności komunikacyjnych, negocjacyjnych i interpersonalnych. 
- Umiejętności zarządzania zespołem i motywowania pracowników. 
- Zdolności analitycznych i umiejętności wyciągania wniosków z danych. 
- Samodzielności, odpowiedzialności i nastawienia na cel. 
- Dobrej znajomości pakietu MS Office (szczególnie Excel). 
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego. 
- Znajomości kodeksu pracy i zagadnień kadrowo płacowych. 
Co będzie należało do Twoich obowiązków?
- Zarządzanie zespołem obsługi klienta. 
- Monitorowanie i podnoszenie jakości obsługi klienta. 
- Opracowywanie i wdrażanie standardów obsługi oraz procedur. 
- Analiza danych dotyczących satysfakcji klienta i identyfikacja obszarów do poprawy. 
- Rozwiązywanie skomplikowanych spraw i reklamacji. 
- Tworzenie raportów i prezentacji dotyczących wyników pracy działu. 
- Współpraca z innymi działami w celu usprawnienia procesów i zwiększenia satysfakcji klientów. 
- Motywowanie i rozwój kompetencji zespołu. 
Brzmi interesująco?
Nie czekaj – aplikuj już dziś! Prześlij swoje CV (mile widziany list motywacyjny), klikając w przycisk "Aplikuj teraz". Zastrzegamy sobie kontakt jedynie z wybranymi kandydatami.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.