Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Dodane 27 października 2025

Menedżer ds. Obsługi Klienta

Lokalizacja

Warszawa, Praga-Południe

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Lokalizacja

Warszawa, Praga-Południe

Opis

RegioJet jest drugim najlepszym przewoźnikiem w Europie i największą prywatną firmą kolejową i autobusową w Europie Środkowej. Nasze żółte pociągi i autobusy łączą dziesiątki europejskich miast, przewożąc ponad 17 milionów pasażerów rocznie, którzy cenią sobie komfort, rozsądne ceny i wysoką jakość usług.

Od momentu powstania staramy się, aby podróże były dostępne i przyjemne dla wszystkich. Nieustannie wprowadzamy innowacje, cyfryzujemy europejskie koleje, rozbudowujemy naszą sieć i oferujemy nowoczesne usługi zarówno w transporcie kolejowym, jak i drogowym.Jesteśmy dumni, że staliśmy się synonimem przyjemnych podróży, zapewniając jednocześnie stabilne zatrudnienie dla prawie dwóch tysięcy osób w Polsce, Czechach i innych krajach europejskich.

Oferujemy wysoką jakość obsługi klienta, od rezerwacji online i bezpłatnej rezerwacji miejsc po możliwość bezpłatnej anulacji rezerwacji do 15 minut przed odjazdem, stabilne Wi-Fi w pociągach, szeroki wybór napojów i posiłków serwowanych przez naszych profesjonalnych stewardów oraz system rozrywki pokładowej w naszych pociągach i autobusach. Naszym celem jest ciągłe ulepszanie podróży oraz podnoszenie standardów komfortu i obsługi pasażerów.

Jeśli masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem obsługi klienta, jesteś zorientowany na satysfakcję klienta i szukasz wyzwań, ta oferta jest dla Ciebie!

Miejsce pracy: Warszawa

Co oferujemy?

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.

  • Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy.

  • Możliwość realnego wpływu na budowanie doświadczenia klienta w RegioJet.

  • Rozwój zawodowy i zdobycie unikalnego doświadczenia w branży transportowej.

  • Pracę w międzynarodowym środowisku.

  • Zniżki na podróże pociągami i autobusami RegioJet.

Czego oczekujemy?

  • Doświadczenia na stanowisku w obszarze obsługi klienta.

  • Doskonałych umiejętności komunikacyjnych, negocjacyjnych i interpersonalnych.

  • Umiejętności zarządzania zespołem i motywowania pracowników.

  • Zdolności analitycznych i umiejętności wyciągania wniosków z danych.

  • Samodzielności, odpowiedzialności i nastawienia na cel.

  • Dobrej znajomości pakietu MS Office (szczególnie Excel).

  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego.

  • Znajomości kodeksu pracy i zagadnień kadrowo płacowych.

Co będzie należało do Twoich obowiązków?

  • Zarządzanie zespołem obsługi klienta.

  • Monitorowanie i podnoszenie jakości obsługi klienta.

  • Opracowywanie i wdrażanie standardów obsługi oraz procedur.

  • Analiza danych dotyczących satysfakcji klienta i identyfikacja obszarów do poprawy.

  • Rozwiązywanie skomplikowanych spraw i reklamacji.

  • Tworzenie raportów i prezentacji dotyczących wyników pracy działu.

  • Współpraca z innymi działami w celu usprawnienia procesów i zwiększenia satysfakcji klientów.

  • Motywowanie i rozwój kompetencji zespołu.

Brzmi interesująco?

Nie czekaj – aplikuj już dziś! Prześlij swoje CV (mile widziany list motywacyjny), klikając w przycisk "Aplikuj teraz". Zastrzegamy sobie kontakt jedynie z wybranymi kandydatami.

Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy

Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.

Aplikuj terazopens in a new tab
ID: 1034758589
Darmowa aplikacja na Twój telefon