Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Administracja biurowa
  4. Administracja, prace biurowe
  5. Administracja, prace biurowe - Lubuskie
  6. Administracja, prace biurowe - Zielona Góra
NovaService
Dodane 24 kwietnia 2024

Menedżer biura - prace administracyjno/biurowe

Wynagrodzenie

4 300 - 8 000 zł / mies. brutto

Lokalizacja

Zielona Góra

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę, Umowa zlecenie

Doświadczenie nie jest wymaganeMiejsce pracy: W siedzibie firmy

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Witamy Cię w NovaService!

W związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy wsparcia naszego Team’u w pracach biurowych, na stanowisku „Menadżer biura”.

Jesteśmy firmą, która z nieustannym sukcesem od 2015 roku realizuje swoje usługi w obszarze prac montażowych oraz kompleksowej obsługi sieci handlowych, hal magazynowych, powierzchni biurowych, hoteli oraz obiektów o wysokim standardzie wykończenia. Wieloletnie doświadczenie w branży daje nam przewagę nad konkurencją w postaci rozpoznawalności marki oraz doświadczeniu zgromadzonemu od początku istnienia firmy. Wielu naszych stałych, wieloletnich klientów obdarzyło nas zaufaniem, doceniając profesjonalizm naszych monterów i najwyższy standard obsługi, więc nie czekaj dłużej i dołącz do nas! Dołącz do Team’u NovaService i rozpocznij nowy rozdział w swoim życiu!

Nasze oczekiwania wobec Twojej osoby:

  • Nadzór i obsługa floty pojazdów;

  • Punktualność;

  • Sumienność;

  • Dyspozycyjność;

  • Komunikatywność;

  • Zaangażowanie i sumienność w pokładanych obowiązkach;

  • Umiejętność sprawnego rozplanowywania czasu pracy;

  • Przyjmowanie/wydawanie narzędzi i sprzętu do pracy;

  • Inwentaryzacja narzędzi, sprzętu i odzieży do pracy;

  • Zakupy bieżących materiałów do obsługi biura;

  • Znajomość obsługi programów pakietu Microsoft Office;

  • Praca w delegacjach;

  • Gotowość do pracy w weekendy;

  • Elastyczny czas pracy;

  • Pomoc w organizowaniu wyjazdów Teamów na montaże;

  • Wydawanie i przyjmowanie dokumentacji;

  • Obsługa korespondencji pocztowej;

  • Bieżące sprawy związane z funkcjonowaniem firmy;

  • Prawo jazdy kat. B.

Dodatkowym Twoim atutem do podjęcia z nami współpracy będzie:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku;

  • Znajomość języka niemieckiego;

  • Umiejętność projektowania prostych grafik;

  • Doświadczenie informatyczne;

  • Znajomość branży;

  • Schludna aparycja;

  • Przyjacielskie nastawienie;

  • Energiczna postawa;

  • Chęć rozwoju;

  • Umiejętność pracy w zespole.

Jeśli widzisz się na oferowanym przez nas stanowisku, ale nie masz pewności, że spełniasz nasze oczekiwania wobec Twojej osoby – zapraszamy do kontaktu! Wyślij do nas swoje CV, skontaktuj się z nami i razem określimy zakres możliwości współpracy!

Co możemy zaoferować w zamian za Twoją zaangażowaną pracę:

  • Atrakcyjne zarobki od 4300 zł/brutto do 8000 zł/brutto, uzależnione od doświadczenia oraz zaangażowania;

  • Komfortowe warunki pracy w biurze oraz miłą atmosferę;

  • Niezbędne narzędzia do efektywnego wykonywania pracy;

  • Możliwość odbycia szkoleń;

  • Możliwość podjęcia nauki języka niemieckiego;

  • Umowę o pracę na czas nieokreślony;

  • Awans w strukturze firmy.

Nadal nie wiesz czy ta oferta jest dla Ciebie? To nie szkodzi, skontaktuj się z nami – pomożemy Tobie podjąć decyzję!

Nie czekaj dłużej, podaj nam dłoń i zacznijmy działać! Czekamy na Ciebie!

Prosimy o aplikowanie CV i/lub w przypadku braku CV, o opis swojego doświadczenia zawodowego.

Pozdrawiamy, zespół NovaTeam!

Aplikuj

Lokalizacja

Zielona Góra,

Lubuskie

Lubuskie, Zielona Góra
ID: 909282377

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon