Menadżer sprzedaży ds. konferencji i eventów
PAŁAC POLEDNO SP. Z O.O.,
Lokalizacja
Poledno
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Inny, Umowa o pracę, Samozatrudnienie, Umowa zlecenie
Miejsce pracy
Poledno
Opis
Opis stanowiska:
Poszukujemy kreatywnego i zorganizowanego menadżera sprzedaży ds. konferencji i eventów, który dołączy do naszego zespołu. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych i indywidualnych, planowanie, koordynację i realizację różnorodnych wydarzeń, takich jak konferencje, seminaria, targi, spotkania firmowe, a także różnego rodzaju imprezy okolicznościowe.
Obowiązki:
zapewnienie najwyższej jakości obsługi klienta oraz dbałości o pozytywne wrażenia gości na każdym etapie procesu sprzedażowego począwszy od ustalenia potrzeb klienta, poprzez przygotowanie oferty, jej właściwe dopasowanie aż do kompleksowej realizacji usługi,
nadzorowanie i motywowanie personelu w celu osiągnięcia wysokich standardów pracy,
opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowych oraz promocyjnych w celu zwiększenia rentowności hotelu, współtworzenie kampanii Google/Facebook/Instagram/LinkedIn
zarządzanie budżetem hotelu, w tym kontrolowania kosztów, planowania inwestycji i analizy finansowej w ramach przygotowywanych ofert i bieżącej obsługi klientów,
utrzymanie wysokich standardów bezpieczeństwa i higieny w hotelu zgodnie z obowiązującymi przepisami,
reprezentowanie hotelu w kontaktach z klientami, partnerami biznesowymi oraz instytucjami zewnętrznymi,
kalkulacja i przygotowywanie ofert cenowych dla klientów indywidualnych i biznesowych na podstawie aktualnych kosztów oraz efektywnego wykorzystania wszystkich możliwości obiektu, w tym aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz klientów indywidualnych,
planowanie i organizacja imprez okolicznościowych oraz innych wydarzeń od A do Z, w tym tworzenie harmonogramów i budżetów wydarzeń i imprez,
budowanie i podtrzymywanie długofalowych relacji poprzez spotkania handlowe, kontakt telefoniczny oraz mailowy,
kreowanie nowych koncepcji i proponowanie innowacyjnych rozwiązań w zakresie organizacji imprez
monitorowanie konkurencji i bieżących trendów oraz potrzeb rynku w zakresie realizowanych usług i planowanych inwestycji,
dbanie o dobre imię i powierzone mienie hotelu,
uczestnictwo w tworzeniu krótko i długoterminowej strategii sprzedaży imprez - aktywne uczestnictwo w budowaniu celów sprzedażowych oraz w realizacji celów sprzedażowych i wizerunkowych firmy
podejmowanie działań w celu osiągnięcia założonego wyniku finansowego -,
monitorowanie przebiegu wydarzeń i rozwiązywanie ewentualnych problemów
przygotowywanie raportów i analiz po zakończeniu wydarzeń
Wymagania:
wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: zarządzanie, marketing, turystyka, organizacja eventów lub pokrewne,
doświadczenie w branży hotelowej i gastronomicznej,
doświadczenie w sprzedaży i organizacji konferencji/eventów/imprez okolicznościowych,
doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
umiejętność pracy pod presją czasu i zarządzania wieloma projektami jednocześnie,
kreatywność i zdolność do rozwiązywania problemów,
znajomość narzędzi do zarządzania projektami i wydarzeniami
znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
Atrakcyjne wynagrodzenie
Możliwość rozwoju zawodowego i awansu
Pracę w dynamicznym i kreatywnym zespole
Udział w interesujących projektach i wydarzeniach
Jeśli jesteś osobą pełną pasji i zaangażowania, która chce rozwijać się w branży hotelowo-gastronomicznej, zapraszamy do przesłania swojego CV oraz listu motywacyjnego.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?