Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Radosław
Dodane 18 sierpnia 2025

Masz dryg do ludzi i procesów? Zostań naszym Team Leaderem!

Wynagrodzenie

9 000 - 12 000 zł / mies. brutto

Lokalizacja

Kraków, Grzegórzki

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Samozatrudnienie, Umowa zlecenie

Lokalizacja

Kraków, Grzegórzki

Opis

Szukamy osoby, która poprowadzi nasz Customer Success Team w centrum Krakowa. Będziesz zarządzać zespołem, dbać o jakość obsługi klienta, usprawniać procesy i pracować z nowoczesnymi narzędziami (SaldeoSmart, Stripe, Bitrix24, ChatGPT). Oferujemy stałe wynagrodzenie + premie, szkolenia, rozwój i pracę w firmie o świetnej atmosferze.

Zajrzyj, jak wyglądamy od środka na instagramie: tax_and_money

Co będziesz robić

  • Zarządzać zespołem Customer Success Specialist – planowanie, delegowanie i dbanie o efektywność i atmosferę.

  • Wspierać zespół w codziennej obsłudze klientów i rozwiązywaniu trudniejszych przypadków.

  • Rozwiązywać reklamacje klientów we współpracy z działem księgowym, kadrowym i prawnym.

  • Zarządzać procesem fakturowania w systemach SaldeoSmart i Stripe.

  • Dbać o spójność i jakość procesów wewnętrznych w firmie.

  • Analizować zgłoszenia klientów i wprowadzać usprawnienia.

  • Szkolić i rozwijać członków zespołu.

  • Raportować wyniki i rekomendować zmiany usprawniające pracę.

Czego oczekujemy

  • Doświadczenia w zarządzaniu zespołem w obszarze Customer Success lub obsługi klienta.

  • Umiejętności organizowania pracy własnej i zespołu oraz ustalania priorytetów.

  • Wysokiej kultury osobistej i nastawienia na profesjonalną obsługę klienta.

  • Odporności na stres i szybkiego podejmowania decyzji.

  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (praca z klientami anglojęzycznymi).

Mile widziane

  • Znajomość programów: SaldeoSmart, Stripe i Bitrix24.

  • Znajomość Google Workspace (Sheets, Docs).

  • Podstawowa wiedza z zakresu księgowości.

Co oferujemy

  • Stałe wynagrodzenie + system premiowy zależny od wyników zespołu.

  • Realny wpływ na kształtowanie procesów w dziale Customer Success.

  • Szkolenia z zarządzania, narzędzi i komunikacji z klientem.

  • Nowoczesne narzędzia pracy: Google Workspace, SaldeoSmart, Stripe, ChatGPT.

  • Szlifowanie języka angielskiego z native speakerem.

  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji i w zespole, który ceni dobrą atmosferę.

Jak aplikować Wyślij swoje CV z dopiskiem:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.)."

Aplikuj
ID: 1019816514

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon