Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Dział rekrutacji
Dodane 05 lipca 2025

Manager Stacji nowo budowanej Stacji Paliw bp Glincz

bp Polska Services sp. z. o.o. Dowiedz się więcej

Wynagrodzenie

7 850 - 9 350 zł / mies. brutto

Lokalizacja

Glincz

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Miejsce pracy

Glincz

Opis

bp jest jednym z najszybciej rozwijających się koncernów energetycznych świata, który posiada już ponad 570 stacji benzynowych w Polsce oraz ponad 18 tysięcy stacji na świecie. W związku z dynamicznym rozwojem sieci, poszukujemy kandydatek i kandydatów na stanowisko: Manager Stacji na nowo budowaną Stację Paliw bp w miejscowości Glincz (pomorskie)

Lokalizacja: Stacja Paliw bp Glincz, ul. Kościerska / Wierzbowa, 83-330 Glincz

Jako Manager Stacji na stacji paliw bp, będziesz kluczowym liderem naszego zespołu, odpowiedzialnym za dynamiczny rozwój sprzedaży i realizację planów. Twoim zadaniem będzie tworzenie przyjaznej atmosfery pracy, wspieranie, rozwój i motywacja całego zespołu. bp oferuje Ci nieograniczone możliwości kształtowania Twojej kariery zawodowej.

Obowiązki:

  • Zarządzanie stacją paliw zgodnie ze standardami bp

  • Realizacja planów biznesowych

  • Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klientów

  • Zarządzanie zespołem pracowników, w tym odpowiedzialność za ich rozwój

Wymagania:

  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem

  • Znajomość standardów sprzedaży detalicznej

  • Mile widziane doświadczenie w gastronomii

  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym i w weekendy

  • Nastawienie na maksymalizację wyników sprzedażowych

  • Zorientowanie na realizację zadań

  • Zorientowanie na klienta

  • Odpowiedzialność i samodzielność w działaniu

  • Wykształcenie minimum średnie

  • Wysoka kultura osobista

  • Uczciwość i rzetelność w pracy

Oferujemy:

  • Pierwsza umowa o pracę na 3-miesięczny okres próbny

  • Praca w systemie dwóch zmian po 8 godzin

  • Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premia zależna od realizacji celów)

  • Pakiet profesjonalnych szkoleń

  • Podwyżki zgodne z założeniami biznesu

  • Stabilna praca w firmie o międzynarodowym zasięgu

  • Możliwość rozwoju zawodowego

  • Samodzielność w zarządzaniu stacją i personelem

  • Bogaty pakiet socjalny – dodatkowe benefity (systemy premiowe, ubezpieczenie grupowe, prywatna opieka medyczna, telefon służbowy, pakiet sportowy w MedicoverSport, rabaty pracownicze, dodatek dojazdowy do pracy, ryczałt samochodowy)

Jeśli potrafisz zbudować zaangażowany zespół i chcesz rozwijać swoje umiejętności w zakresie zarządzania - aplikuj, czekamy na Ciebie!

Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy

Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.

Aplikuj terazopens in a new tab
ID: 998996531
Darmowa aplikacja na Twój telefon