- Strona główna
- Praca
- Logistyka, zakupy, spedycja
- Logistyka
- Logistyka - Pomorskie
- Logistyka - Gdańsk
- Logistyka - Śródmieście
Lokalizacja
Gdańsk, Śródmieście
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Jesteśmy Expertem. Media Expertem.
Rządzimy na rynku elektro w Polsce, ale wciąż mamy ambitne plany, więc i przyszłość należy do nas!
Dlatego już dziś szukamy
Managera Regionalnego ds. Dystrybucji Region pracy: woj. zachodniopomorskie/pomorskie
Biznes, bardziej niż jakiekolwiek inne zajęcie, wymaga ciągłego zajmowania się przyszłością, jest ciągłą kalkulacją, instynktownym ćwiczeniem się w prognozowaniu (Henry R. Luce).
Nie sposób się nie zgodzić, prawda? Człowiek z Twoim doświadczeniem wie to doskonale. A my potrzebujemy takich managerów!
Dołącz do nas!
Zapewnimy Ci:
umowę o pracę
samochód służbowy
system premiowy
prywatną opiekę medyczną Medicover z dofinansowaniem
kartę MultiSport z dofinansowaniem
szkolenie i wsparcie w trakcie wdrożenia
ubezpieczenie dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach
zniżki na zakup sprzętu w naszych elektromarketach
Baby Expert, czyli wyprawkę dla Twojego nowonarodzonego dziecka
pomoc i opiekę naszej fundacji Mediaexpert „Włącz się”
Twoje zadania:
zapewnienie sprawnego funkcjonowania operacji na podległych HUB-ach w regionie,
monitorowanie kluczowych wskaźników efektywności procesów magazynowych i dystrybucyjnych
współudział w tworzeniu, wdrażaniu i doskonaleniu innowacyjnych koncepcji logistycznych, skoncentrowanych na zoptymalizowaniu procesów dystrybucji oraz skutecznym zarządzaniu magazynami
odpowiedzialność za budżetowanie, planowanie, wdrożenie i ciągłe monitorowanie kosztów w podległym regionie
nadzór nad zleceniami oraz ich terminowością i jakością wykonania,
rekrutacja i szkolenie kadry menadżerskiej oraz bieżąca kontrola jakości pracy
regularne raportowanie wyników pracy do Dyrektora Dystrybucji
utrzymywanie stałych relacji z partnerami i dostawcami – koordynacja działań i negocjowanie warunków w zakresie logistyki oraz dystrybucji
wsparcie menadżerskie w zakresie pozyskiwania przewoźników zewnętrznych
zapewnienie bieżącej, sprawnej współpracy i innymi działami w firmie
Od Ciebie oczekujemy:
doświadczenia w zarządzaniu i pracy operacyjnej wielu oddziałów - minimum 10 lat (mile widziane w firmie kurierskiej)
umiejętność wyznaczania strategii biznesowych
umiejętność tworzenia programów motywacyjnych i pracy na wskaźnikach
biegłe posługiwanie się pakietem MS Office, w szczególności Excel
nastawienie na obsługę Klienta i jego wymagań
samodzielność, zdolności interpersonalne i umiejętność pracy w dynamicznym środowisku
dyspozycyjność i gotowość do pracy w terenie (prawo jazdy kat. B)
To co, jesteśmy umówieni na wspólną przyszłość?
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Gdańsk, Śródmieście
Pomorskie