- Strona główna
- Praca
- Administracja biurowa
- Administracja, prace biurowe
- Administracja, prace biurowe - Mazowieckie
- Administracja, prace biurowe - Warszawa
- Administracja, prace biurowe - Wola
Office Manager/ Kierownik z doświadczeniem do agencji pracy
Lokalizacja
Warszawa, Wola
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Umowa zlecenie, Samozatrudnienie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Agencja pośrednictwa pracy pracowników ze Wschodu poszukuje doświadczonego kandydata na stanowisko Office Managera.
Główne obowiązki:
Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami firmy.
Bieżąca obsługa i zarządzanie projektami firmy, reagowanie na bieżące problemy, dbanie o prawidłowy bieg dokumentacji wewnątrz firmy.
Analiza potrzeb klientów i dostosowywanie oferty firmy do ich oczekiwań.
Zarządzanie pracą rekruterów oraz koordynatorów
Analiza raportów wysyłanych przez pracowników, wyciąganie wniosków itd.
Organizacja i przeprowadzanie spotkań podsumowujących z pracownikami.
Wymagania:
Doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym.
Umiejętność efektywnego zarządzania zespołem oraz delegowania obowiązków.
Doskonała organizacja pracy oraz zdolność podejmowania decyzji.
Umiejętność analizy danych i raportowania.
Doskonałe umiejętności komunikacyjne, zarówno w mowie, jak i w piśmie.
Umiejętność budowania i utrzymywania trwałych relacji biznesowych.
Inicjatywa, kreatywność i samodzielność w działaniu.
Umiejętność skutecznej koordynacji zespołu.
Oferujemy:
Pracę zdalną/ hybrydową
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie/ o pracę/ B2B (do wyboru)
Możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturze firmy.
Udział w procesach decyzyjnych wpływających na rozwój firmy.
Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy tj. komputer, telefon
Dofinansowanie do karty Multisport.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.
Lokalizacja
Warszawa, Wola
Mazowieckie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?