- Strona główna
- Praca
- Pozostałe oferty pracy
- Pozostałe oferty pracy - Śląskie
- Pozostałe oferty pracy - Chorzów
Manager oddziału/Even manager
Wynagrodzenie
4 500 - 6 000 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Chorzów
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Samozatrudnienie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Manager Oddziału/event manager
CV PROSZĘ WYSYŁAĆ W ODPOWIEDZI NA OGŁOSZENIE.
Lokalizacja: Chorzów
Opis stanowiska:
Poszukujemy energicznej osoby na stanowisko event manager/manager oddziału w firmie eventowe do naszego nowego oddziału w Chorzowie. Chcemy współpracować tylko z ludźmi, którzy nie boją się pracy oraz są odpowiedzialni za to co robią.
Zajmujemy się organizacją imprez i obsługą atrakcji eventowych oraz gastronomii na imprezach.
W naszej ofercie znajdują się:
- food trucki
- dmuchańce
- atrakcje
- warsztaty
Wymagania:
Umiejętność zarządzania zespołem ludzi pracujących dorywczo.
Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
Samodzielność w wykonywaniu obowiązków.
Dokładność, skrupulatność oraz zaangażowanie w powierzone zadania
Umiejętność organizacji czasu pracy
Oferujemy:
Pracę przy rozwoju ciekawej firmy z 14 letnim doświadczeniem i szerokim zakresem usług.
Wsparcie przy prowadzeniu obowiązków
Elastyczne godziny pracy, możliwość pracy w weekendy
Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i zaangażowania oraz partycypacja w zyskach (w późniejszym czasie).J
eśli jesteś osobą komunikatywną, lubisz pracę z ludźmi oraz chcesz rozwijać się w branży eventowej, to ta praca jest dla Ciebie!
Prześlij swoje CV.
Lokalizacja
Chorzów,
Śląskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?