Manager Oddziału / Doradca Klienta Banku Millennium
Lokalizacja
Biskupiec
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Lokalizacja
Biskupiec
Opis
Placówki partnerskie Banku Millennium to siec oddziałów franczyzowych, czyli autonomicznych punktów sprzedaży produktów finansowych działających na licencji Banku Millennium. Placówki partnerskie funkcjonują na terenie całego kraju i posiadają prawo do używania logo i koncepcji biznesowej oraz do sprzedaży produktów Banku.
MANAGER ODDZIAŁU
GŁÓWNE ZADANIA:
• odpowiedzialność za wynik sprzedażowy placówki bankowej;
• odpowiedzialność za realizacje celów jakościowych dotyczących Standardów
Obsługi Klienta;
• odpowiedzialność za bezpieczeństwo sprzedaży i zarzadzanie oddziałem zgodnie
z procedurami;
• zarzadzanie zespołem, m.in. rekrutowanie, wdrażanie, szkolenie i motywowanie
nowych oraz obecnych pracowników;
• ustalanie miesięcznych planów marketingowych w ramach dostępnego budżetu, aktywne
pozyskiwanie nowych Klientów, planowanie i udział w akcjach marketingowych;
WYMAGANIA:
• wykształcenie min. średnie maturalne;
• min. roczne doświadczenie na stanowisku managerskim w strukturach sprzedaży
usług finansowych, telekomunikacyjnych, ubezpieczeniowych lub min. 3-letnie
doświadczenie w sprzedaży w powyższych branżach;
• doświadczenie w zakresie zarzadzania zespołem sprzedażowym;
• samodzielność oraz umiejętność planowania, organizacji pracy własnej oraz zespołowej;
• komunikatywność, kreatywność i świadomość biznesowa;
• duże zaangażowanie oraz motywacja do pracy i osiągania celów;
• nastawienie na budowanie pozytywnych, długotrwałych relacji z Klientami.
DORADCA KLIENTA
GŁÓWNE ZADANIA:
• sprzedaż produktów bankowych w sposób profesjonalny i zgodny ze standardami obowiązującymi w banku;
• obsługa Klientów w zakresie operacji kasowych i sporządzanie dziennych raportów kasowych;
• aktywne pozyskiwanie nowych Klientów i udział w akcjach marketingowych;
• realizacja indywidualnych planów sprzedażowych;
• wstępna weryfikacja wniosków kredytowych oraz odpowiedzialność za poziom ryzyka kredytowego;
• odpowiedzialność za kompletność i poprawność prowadzonej dokumentacji.
WYMAGANIA:
• wykształcenie min. średnie maturalne;
• mile widziane doświadczenie w sprzedaży produktów finansowych lub usług telekomunikacyjnych;
• wysokie zdolności komunikacyjne;
• nastawienie na budowanie pozytywnych, długotrwałych relacji z Klientami;
• wiedza na temat produktów bankowych będzie dodatkowym atutem;
• samodzielność, sumienność, odpowiedzialność.
OFERUJEMY:
• pracę na pełny etat na podstawie umowy o pracę w placówce partnerskiej Banku Millennium;
• stałe wynagrodzenie uzupełniane systemem premiowym;
• profesjonalne oraz bezpłatne szkolenia (wdrożeniowe oraz podnoszące kwalifikacje zawodowe);
• pracę w przyjaznym zespole.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?