Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Dodane 20 sierpnia 2025

Manager luksusowego hotelu ze strefą wellness i restauracją

Siedlisko Milachowo

Lokalizacja

Rolbik

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Lokalizacja

Rolbik

Opis

Poszukujemy ambitnej osoby, która podejmie się prowadzenia nowego i luksusowego pensjonatu w samym sercu Kaszub. Pensjonat Siedlisko Milachowo z restauracją i strefą wellness w miejscowości Rolbik (woj. pomorskie) zatrudni osobę na stanowisko menagera - pełen etat. Kandydat/ka będzie odpowiedzialny za kompleksowe zarządzanie obiektem, zapewniając najwyższe standardy obsługi gości oraz efektywne funkcjonowanie pensjonatu.

Liczba pokoi hotelowych: 8

Zakres zadań i obowiązków:

  • zarządzanie i planowanie operacyjne całym obiektem hotelowym i zarządzanie zespołem pracowników,

  • współpraca ze wszystkimi działami,

  • zarządzanie budżetem hotelu, w tym planowanie, wydatkowanie i kontrolowanie kosztów,

  • zarządzanie rezerwacjami,

  • opracowywanie strategii sprzedaży i aktywna sprzedaż usług noclegowo-gastronomicznych,

  • utrzymywanie najwyższych standardów jakości w zakresie obsługi gości i świadczonych usług,

  • podział i planowanie obowiązków, kontrola czasu pracy pracowników,

  • współpraca, kontakty i negocjacje z dostawcami, kontrahentami, podwykonawcami,

  • zarządzanie i obsługa gospodarki magazynowej obiektu w programie ERP (S4H),

  • dbanie o pozytywny wizerunek hotelu na zewnątrz,

  • obsługa klienta,

  • zarządzanie rezerwacjami,

  • zarządzanie recepcją,

  • meldowanie i wymeldowywanie klientów,

  • zarządzanie internetowymi portalami rezerwacyjnymi,

  • obsługa dokumentacji, korespondencji,

  • obsługa oraz finalizacja transakcji,

  • wystawianie faktur VAT,

  • zarządzanie kasą fiskalną oraz gotówkową,

  • wspieranie działań marketingowych pensjonatu między innymi w mediach społecznościowych,

  • współtworzenie, realizacja strategii sprzedażowej i marketingowej,

  • organizacja, koordynacja i kontrola wydarzeń specjalnych, w tym konferencji i imprez okolicznościowych, przyjęć, wesel,

  • nadzór techniczny nad utrzymywaniem i remontem budynku,

  • monitorowanie rynku i konkurencji,

  • tworzenie analiz i rozliczeń, analiza kosztów i ocena rentowności obiektu,

  • przygotowywanie kosztorysów, ofert,

  • uzupełnianie sprawozdań,

  • raportowanie wyników do Zarządu Spółki.

                                                                                                                                    

Nasze wymagania:

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w hotelarstwie i gastronomii,

  • dobra organizacja pracy i umiejętność delegowania obowiązków,

  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem,

  • wysokie umiejętności komunikacyjne,

  • dobra znajomość języka angielskiego,

  • dobra znajomość pakietu MS Office.

Aplikuj
ID: 1021073387

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon