Manager luksusowego hotelu ze strefą wellness i restauracją
Lokalizacja
Rolbik
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Lokalizacja
Rolbik
Opis
Poszukujemy ambitnej osoby, która podejmie się prowadzenia nowego i luksusowego pensjonatu w samym sercu Kaszub. Pensjonat Siedlisko Milachowo z restauracją i strefą wellness w miejscowości Rolbik (woj. pomorskie) zatrudni osobę na stanowisko menagera - pełen etat. Kandydat/ka będzie odpowiedzialny za kompleksowe zarządzanie obiektem, zapewniając najwyższe standardy obsługi gości oraz efektywne funkcjonowanie pensjonatu.
Liczba pokoi hotelowych: 8
Zakres zadań i obowiązków:
zarządzanie i planowanie operacyjne całym obiektem hotelowym i zarządzanie zespołem pracowników,
współpraca ze wszystkimi działami,
zarządzanie budżetem hotelu, w tym planowanie, wydatkowanie i kontrolowanie kosztów,
zarządzanie rezerwacjami,
opracowywanie strategii sprzedaży i aktywna sprzedaż usług noclegowo-gastronomicznych,
utrzymywanie najwyższych standardów jakości w zakresie obsługi gości i świadczonych usług,
podział i planowanie obowiązków, kontrola czasu pracy pracowników,
współpraca, kontakty i negocjacje z dostawcami, kontrahentami, podwykonawcami,
zarządzanie i obsługa gospodarki magazynowej obiektu w programie ERP (S4H),
dbanie o pozytywny wizerunek hotelu na zewnątrz,
obsługa klienta,
zarządzanie rezerwacjami,
zarządzanie recepcją,
meldowanie i wymeldowywanie klientów,
zarządzanie internetowymi portalami rezerwacyjnymi,
obsługa dokumentacji, korespondencji,
obsługa oraz finalizacja transakcji,
wystawianie faktur VAT,
zarządzanie kasą fiskalną oraz gotówkową,
wspieranie działań marketingowych pensjonatu między innymi w mediach społecznościowych,
współtworzenie, realizacja strategii sprzedażowej i marketingowej,
organizacja, koordynacja i kontrola wydarzeń specjalnych, w tym konferencji i imprez okolicznościowych, przyjęć, wesel,
nadzór techniczny nad utrzymywaniem i remontem budynku,
monitorowanie rynku i konkurencji,
tworzenie analiz i rozliczeń, analiza kosztów i ocena rentowności obiektu,
przygotowywanie kosztorysów, ofert,
uzupełnianie sprawozdań,
raportowanie wyników do Zarządu Spółki.
Nasze wymagania:
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w hotelarstwie i gastronomii,
dobra organizacja pracy i umiejętność delegowania obowiązków,
doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
wysokie umiejętności komunikacyjne,
dobra znajomość języka angielskiego,
dobra znajomość pakietu MS Office.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?