Manager ds. handlu / dyrektor handlowy
Lokalizacja
Częstochowa, Zawodzie - Dąbie
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Lokalizacja
Częstochowa, Zawodzie - Dąbie
Opis
Jesteśmy bardzo dynamicznie rozwijającym się przedsiębiorstwem, zajmującym się importem i sprzedażą szeroko pojętych produktów codziennego użytku, a także małego, średniego i dużego AGD oraz RTV z krajów azjatyckich.
Nasza działalność, trwająca nieprzerwanie od ponad 12 lat, opiera się zarówno na handlu B2B jak i B2C. Wierzymy, że podstawą rozwoju firmy są ludzie, dlatego też bardzo skrupulatnie dobieramy współpracowników i poszukujemy osób ambitnych oraz kompetentnych, którzy chcą rozwijać się angażować i rozwijać zawodowo.
Aktualnie prowadzimy rekrutację na stanowisko: Manager ds. handlu / dyrektor handlowy
Zakres obowiązków :
Tworzenie i wdrażanie polityki cenowej
Analiza kosztów importu (cena zakupu, transport, cła) oraz marż rynkowych.
Ustalanie cen sprzedaży na platformach marketplace (przede wszystkim Allegro)
Monitorowanie cen konkurencji na Allegro, szybkie reagowanie na zmiany rynkowe
Opracowywanie strategii cenowej dla różnych grup asortymentowych w tym promocji okresowych i wyprzedaży.
Analiza wyników sprzedaży (wskaźniki konwersji, liczba wyświetleń, współczynnik sprzedaży).
Analiza danych i raportowanie wyników sprzedaży
Weryfikowanie regularnych raportów (tygodniowych, miesięcznych) dotyczących wyników sprzedaży na Allegro i pozostałych kanałach.
Monitorowanie kluczowych wskaźników.
Identyfikowanie trendów rynkowych, rekomendowanie zmian w asortymencie i strategii sprzedażowej.
Dbanie o ciągłość ofert i rozwój asortymentu
Weryfikowanie nowych produktów do importu na podstawie analiz rynkowych, trendów i zapotrzebowania klientów.
Współpraca z działem zakupów przy wprowadzaniu nowych linii produktowych.
Nadzór nad ciągłością dostaw i terminowym zamawianie produktów.
Oczekiwania i wymagania :
Doświadczenie zawodowe
Minimum 2–4 lat doświadczenia na stanowisku związanym ze sprzedażą e-commerce, najlepiej na platformie Allegro.
Przynajmniej 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem lub projektem handlowym.
Doświadczenie w imporcie produktów (weryfikacja produktów) będzie dużym atutem.
Znajomość rynku i narzędzi e-commerce
Umiejętność obsługi narzędzi analitycznych: Allegro Analytics, Excel/Google Sheets (tabele przestawne, formuły).
Znajomość Baselinkera.
Kompetencje analityczne i decyzyjne
Silne zdolności analityczne: praca na dużych zbiorach danych sprzedażowych, wyciąganie wniosków i rekomendowanie działań.
Umiejętność szybkiego podejmowania decyzji cenowych w oparciu o zmieniające się warunki rynkowe i konkurencję.
Analityczne myślenie połączone z kreatywnością – proponowanie nieoczywistych rozwiązań marketingowych i sprzedażowych.
Organizacja pracy
Samodzielność w organizacji zadań oraz umiejętność pracy w dynamicznym, zmiennym środowisku e-commerce.
Doświadczenie we współpracy z różnymi działami (magazyn, marketing, obsługa klienta).
Zdolność delegowania zadań i motywowania zespołu.
Mile widziane :
Doświadczenie w sprzedaży B2B i tworzeniu ofert hurtowych dla klientów biznesowych (np. partnerów dystrybucyjnych w Europie).
Co możemy Ci zaoferować?
Pracę w firmie o bardzo mocno ugruntowanej pozycji na rynku, a mimo to ciągle się rozwijającej, będącej liderem na skalę kraju w wielu branżach;
Umowę o pracę lub preferowaną formę zatrudnienia i bardzo uczciwe wynagrodzenie;
Możliwość realizowania własnych pomysłów;
Dużą swobodę w działaniu;
Nowoczesne, ładnie urządzone biuro wyposażone w wiele udogodnień.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?