Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Obsługa klienta i call center
  4. Specjalista ds. obsługi klienta
  5. Specjalista ds. obsługi klienta - Małopolskie
  6. Specjalista ds. obsługi klienta - Kraków
  7. Specjalista ds. obsługi klienta - Stare Miasto
Dodane Dzisiaj o 13:24

Specjalista ds. Obsługi Orange

Wynagrodzenie

27,70 - 38 zł / godz. brutto

Lokalizacja

Kraków, Stare Miasto

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa zlecenie

Doświadczenie nie jest wymaganeDyspozycyjność: Praca w weekendy, Elastyczny czas pracyMiejsce pracy: W siedzibie firmy

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

 Czy marzysz o pracy, w której możesz rozwijać swoje umiejętności komunikacyjne? Lubisz dynamiczne środowisko, gdzie każdy dzień przynosi nowe doświadczenia? Jeśli tak, to ta oferta jest właśnie dla Ciebie! Dołącz do naszego zespołu i stań się częścią firmy, która ceni sobie współpracę i rozwój.

OFERUJEMY:

  • gwarantowane dwuskładnikowe wynagrodzenie,

  • stawkę za każdą godzinę pracy- 27,70 brutto,

  • wysokie prowizje,

  • elastyczny grafik, który możesz połączyć ze studiami,

  • szkolenia przed rozpoczęciem pracy, za które płacimy,

  • wsparcie merytoryczne Liderów i Trenerów wewnętrznych,

  • realną szansę na awans w strukturach firmy,

  • benefity, np. Kartę Multi Sport,

  • za polecenie znajomego do pracy możesz zyskać dodatkowo aż do 1200 zł!

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • wykonywanie połączeń wychodzących z ofertą Orange dla klienta w związku z kończącą się umową/ zaktualizowaniem warunków obecnej,

  • przedstawienie korzyści produktu, walka z obiekcjami, zachęcenie i finalizacja umowy abonenckiej,

  • aktualizowanie danych klientów,

  • sprzedaż dodatkowych usług i sprzętu,

  • dbanie o dobry wizerunek marki Orange.

OCZEKUJEMY:

  • dyspozycji do pracy minimum 120h w miesiącu,

  • sprawnej obsługi komputera,

  • dużej swobody wypowiedzi i nastawienie na realizację celów,

  • odporności na stres i samodyscypliny,

  • zaangażowanie w proces rekrutacyjny i szkoleniowy,

  • znajomość języka polskiego w stopniu komunikatywnym,

  • mile widziane doświadczenie w Call Center lub obsłudze klientów.

Jeśli jesteś gotowy na nowe wyzwanie, prześlij nam swoje CV!

Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Proszę o załączenie do przesłanych dokumentów aplikacyjnych następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Armatis Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy, ul. Cybernetyki 9, 02-677 Warszawa danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji obecnej procedury naboru. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne, by dokonać naboru.

Jeśli chce Pan/Pani abyśmy zachowali dane osobowe na potrzeby innych procesów rekrutacyjnych proszę o dodanie w dokumentach aplikacyjnych treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Armatis Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy, ul. Cybernetyki 9, 02-677 Warszawa, danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji przyszłych naborów. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne, byśmy mogli przetwarzać Pani/Pana dane również w przyszłych rekrutacjach/naborach.

Klikając w przycisk "Wyślij" lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Armatis, zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Obowiązek informacyjny: emploi.armatis.com/pl/obowiazek-informacyjny/

Aplikuj

Lokalizacja

Kraków, Stare Miasto

Małopolskie

Małopolskie, Kraków, Stare Miasto
ID: 919626708

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon