Lider Zespołu z Językiem Niemieckim
Wynagrodzenie
8 500 - 9 000 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Katowice, Bogucice
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Lokalizacja
Zabrska
40-083 Katowice, Bogucice
Opis
Twoje obowiązki:
Codzienny nadzór nad grupą pracowników call center, w tym monitorowanie pracy i obecności, zgodnie z polityką organizacji i obowiązującymi wymogami prawnymi.
Skuteczne, regularne szkolenie podwładnych w zakresie ich wyników, aby zapewnić osiągnięcie założonych wskaźników wydajności co najmniej raz w tygodniu.
W razie potrzeby zapewnianie wsparcia w zakresie obsługi eskalowanych połączeń od klientów.
Bycie na bieżąco z wewnętrznymi procesami pracy, politykami i procedurami.
Nasze wymagania:
Co najmniej sześciomiesięczne doświadczenie na podobnym stanowisku lub min. 2 letnie doświadczenie na stanowisku Specjalisty ds. Obsługi Klienta w Języku Niemieckim
Znajomość języka niemieckiego (poziom C1) i angielskiego (poziom B2) jest wymagana.
Gotowość do pracy w naszym biurze w Katowicach, zgodnie z niemieckim kalendarzem.
Wysoko zmotywowana osoba z umiejętnościami rozwoju i coachingu członków zespołu w celu osiągnięcia oczekiwanych wyników i dotrzymania terminów realizacji zadań.
Doskonałe umiejętności komunikacyjne, zarówno pisemne, jak i ustne.
Co oferujemy w zamian:
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełny etat
Kompleksowe szkolenie.
Prywatną opiekę medyczną, kartę sportową i dodatkowe benefity
kafeterię MyBenefit – kino, siłownia, zakupy? Wybór należy do Ciebie,
prywatne ubezpieczenie zdrowotne
przyjazną atmosferę, w której żarty są mile widziane, a pytania nigdy nie są głupie.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?