Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Obsługa klienta i call center
  4. Specjalista ds. obsługi klienta
  5. Specjalista ds. obsługi klienta - Lubelskie
  6. Specjalista ds. obsługi klienta - Lublin
06_BN_COLB_2024
Dodane 26 kwietnia 2024

Lider zespołu/ Team Leader Contact Center

Lokalizacja

Lublin

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę, Umowa zlecenie, Samozatrudnienie

Odpowiednie doświadczenie zawodoweDyspozycyjność: Praca zmianowa, Praca w weekendy, Elastyczny czas pracyMiejsce pracy: W siedzibie firmyRekrutacja online

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Obecnie do naszego zespołu w Lublinie poszukujemy osoby na stanowisko:

Team Leader branża telekomunikacyjna 

Zakres obowiązków na stanowisku:

  • praca z zespołem: wspieranie, pozytywne motywowanie i dzielnie się wiedzą

  • odpowiedzialność za wyniki zespołu w obszarze jakości, ilości i wydajności

  • dbanie o jakość poprzez regularne monitorowanie, reagowanie i przekazywanie informacji zwrotnej

  • prowadzenie warsztatów, doszkoleń, coachingów i regularnych spotkań z zespołem

  • bezpośrednia współpraca z Klientem i przełożonym

  • analiza wyników zespołu i działania z nią związane

  • przygotowywanie raportów z odsłuchów rozmów zgodnie z wytycznymi kierownika projektu

  • prezentowanie wyników na cyklicznych spotkaniach działu 

Od Kandydata oczekujemy:

  • doświadczenia w obsłudze klienta, które pozwoli Ci efektywnie zarządzać zespołem, mile widziane doświadczenie managerskie

  • znajomości systemów CRM oraz KPI dla Customer Care

  • wysokiego poziomu zaangażowania w wykonywane obowiązki, ponieważ stawiamy na pasję i determinację

  • umiejętności pracy w zespole, aby wspólnie osiągać wyznaczone cele

  • umiejętności pracy pod presją czasu oraz dobra organizacja pracy

  • praktycznej znajomości pakietu MS Office, której będziesz używać na co dzień

  • dyspozycyjności 8 godzin dziennie w przedziale 7:00-23:00, aby zapewnić ciągłą dostępność i wsparcie dla zespołu (praca zmianowa)

Oferujemy:  

  • stabilne warunki pracy - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B

  • kompleksowy system wdrożeniowy i płatne szkolenia

  • elastyczne godziny pracy: poniedziałek- niedziela 7.00 - 23.00

  • bogaty pakiet benefitów: dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczeń, darmowe lekcje języka angielskiego, finansowanie szkoleń

  • ’Smart Leader’’, "Akademia Leadera"- programy szkoleń i warsztatów dla liderów

  • możliwość rozwijania umiejętności językowych i osobistych kompetencji

  • pracę przy interesujących projektach dla międzynarodowych klientów

Więcej o nas:

Voice Contact Center to rozpoznawalna i doceniana przez klientów marka w branży Contact Center. Specjalizujemy się w wielokanałowej obsłudze klienta i posiadamy 6 nowoczesnych centrów operacyjnych zlokalizowanych w Warszawie, Łodzi, Lublinie i Rzeszowie. Voice Contact Center to jednak przede wszystkim ludzie a dokładnie 1500 wyjątkowych osób na pokładzie, które codziennie dbają o najlepsze relacje z klientami.

Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy

Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.

Aplikuj teraz

Lokalizacja

Lublin,

Lubelskie

Lubelskie, Lublin
ID: 909618229

Darmowa aplikacja na Twój telefon