- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista ds. obsługi klienta - Lubelskie
- Specjalista ds. obsługi klienta - Lublin
Lokalizacja
Lublin
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Umowa zlecenie, Samozatrudnienie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Obecnie do naszego zespołu w Lublinie poszukujemy osoby na stanowisko:
Team Leader branża telekomunikacyjna
Zakres obowiązków na stanowisku:
praca z zespołem: wspieranie, pozytywne motywowanie i dzielnie się wiedzą
odpowiedzialność za wyniki zespołu w obszarze jakości, ilości i wydajności
dbanie o jakość poprzez regularne monitorowanie, reagowanie i przekazywanie informacji zwrotnej
prowadzenie warsztatów, doszkoleń, coachingów i regularnych spotkań z zespołem
bezpośrednia współpraca z Klientem i przełożonym
analiza wyników zespołu i działania z nią związane
przygotowywanie raportów z odsłuchów rozmów zgodnie z wytycznymi kierownika projektu
prezentowanie wyników na cyklicznych spotkaniach działu
Od Kandydata oczekujemy:
doświadczenia w obsłudze klienta, które pozwoli Ci efektywnie zarządzać zespołem, mile widziane doświadczenie managerskie
znajomości systemów CRM oraz KPI dla Customer Care
wysokiego poziomu zaangażowania w wykonywane obowiązki, ponieważ stawiamy na pasję i determinację
umiejętności pracy w zespole, aby wspólnie osiągać wyznaczone cele
umiejętności pracy pod presją czasu oraz dobra organizacja pracy
praktycznej znajomości pakietu MS Office, której będziesz używać na co dzień
dyspozycyjności 8 godzin dziennie w przedziale 7:00-23:00, aby zapewnić ciągłą dostępność i wsparcie dla zespołu (praca zmianowa)
Oferujemy:
stabilne warunki pracy - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B
kompleksowy system wdrożeniowy i płatne szkolenia
elastyczne godziny pracy: poniedziałek- niedziela 7.00 - 23.00
bogaty pakiet benefitów: dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczeń, darmowe lekcje języka angielskiego, finansowanie szkoleń
’’Smart Leader’’, "Akademia Leadera"- programy szkoleń i warsztatów dla liderów
możliwość rozwijania umiejętności językowych i osobistych kompetencji
pracę przy interesujących projektach dla międzynarodowych klientów
Więcej o nas:
Voice Contact Center to rozpoznawalna i doceniana przez klientów marka w branży Contact Center. Specjalizujemy się w wielokanałowej obsłudze klienta i posiadamy 6 nowoczesnych centrów operacyjnych zlokalizowanych w Warszawie, Łodzi, Lublinie i Rzeszowie. Voice Contact Center to jednak przede wszystkim ludzie a dokładnie 1500 wyjątkowych osób na pokładzie, które codziennie dbają o najlepsze relacje z klientami.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Lublin,
Lubelskie