Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Administracja biurowa
  4. Administracja, prace biurowe
  5. Administracja, prace biurowe - Łódzkie
  6. Administracja, prace biurowe - Łódź
  7. Administracja, prace biurowe - Śródmieście
Dodane 25 kwietnia 2024

Laser Delux / Asystentka biura

Lokalizacja

Łódź, Śródmieście

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę, Umowa zlecenie, Samozatrudnienie

Odpowiednie doświadczenie zawodoweMiejsce pracy: W siedzibie firmy

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Witaj w świecie Laser DeLux! :)

Aktualnie otwieramy rekrutację na stanowisko prawdziwego mistrza wszystkich zadań, który zadba o harmonię i organizację naszego biura. :)

Jesteś mistrzynią organizacji? Masz smykałkę do porządków i kochasz dbać o każdy szczegół? A może fascynuje Cię świat kadr i chciałabyś zgłębiać jego tajniki?

Jeśli tak, to idealnie trafiłaś!

Jesteśmy ogólnopolską siecią salonów kosmetologii laserowej, której serce znajduje się właśnie w Łodzi. Jeśli poszukujesz pracy w miejscu o ugruntowanej pozycji na rynku, zgranym zespołem i przyjemną atmosferą to świetnie trafiłaś! :)

Aktualnie poszukujemy kandydatki na stanowisko asystentki biura. Stanowisko to jest ściśle połączone ze wsparciem spraw kadrowych w naszym biurze, więc byłoby świetnie gdybyś miała doświadczenie w kadrach bądź miała chęci, aby poszerzać swoje horyzonty właśnie w tematyce kadrowej. :)

Poniżej przedstawiam bardziej formalny opis stanowiska na które rekrutujesz.

Będzie mi niezmiernie miło jak w wiadomości rekrutacyjnej poza CV dodasz parę słów od siebie. :)

Opis stanowiska:

  • Przyjmowanie dokumentów do umów kadrowych, kompletowanie, prowadzenie akt pracowników.

  • Zarządzanie korespondencją.

  • Organizacja i zapewnienie prawidłowej pracy biura.

  • Obsługa bieżących umów i portali.

  • Realizacja zamówień biurowych.

  • Dbanie o dobrą atmosferę oraz komfort pracy Zespołu.

  • Realizacja pomocniczych zadań z zakresu administracji, księgowości i HR.

  • Ścisła współpraca z działem kadr w zakresie wystawiania umówi ich obiegu.

  • Współpraca z zespołami odpowiedzialnymi za realizację poszczególnych projektów.

  • Obsługa urządzeń biurowych.

  • Wsparcie pracowników w zakresie administracyjnym i kadrowym.

Wymagania:

  • Samodzielność i dobra organizacja pracy.

  • Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku [administracja biurowa/kadry] – minimum 1 rok - warunek konieczny.

  • Znajomość zasad w prowadzeniu akt pracowników - wielki plus na start :)

  • Umiejętności taktownego zachowania.

  • Umiejętność profesjonalnego redagowania oficjalnych pism oraz korespondencji e-mail firmy.

  • Kreatywności oraz umiejętności dynamicznego działania.

  • Znajomość pakietu MS Office - w szczególności excel - warkunek konieczny.

  • Chęć i łatwość uczenia się.

  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.

  • Wysoka kultura osobista.

  • Otwartości na nowe wyzwania i nieszablonowe zadania.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie, kontrakt B2B możliwa również umowa o pracę :)

  • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00

  • Przyjazną atmosferę niekorporacyjne podejście oraz pracę w zgranym i otwartym zespole

  • Benefity obejmujące opiekę medyczną oraz dofinansowanie do aktywności sportowej

  • Nowe wyzwanie każdego dnia – pracę w różnych obszarach związanych z funkcjonowaniem firmy.

  • MacBook oraz iPhone

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Aplikuj

Lokalizacja

Łódź, Śródmieście

Łódzkie

Łódzkie, Łódź, Śródmieście
ID: 660034748

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon