- Strona główna
- Praca
- Administracja biurowa
- Administracja, prace biurowe
- Administracja, prace biurowe - Łódzkie
- Administracja, prace biurowe - Łódź
- Administracja, prace biurowe - Śródmieście
Lokalizacja
Łódź, Śródmieście
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Umowa zlecenie, Samozatrudnienie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Witaj w świecie Laser DeLux! :)
Aktualnie otwieramy rekrutację na stanowisko prawdziwego mistrza wszystkich zadań, który zadba o harmonię i organizację naszego biura. :)
Jesteś mistrzynią organizacji? Masz smykałkę do porządków i kochasz dbać o każdy szczegół? A może fascynuje Cię świat kadr i chciałabyś zgłębiać jego tajniki?
Jeśli tak, to idealnie trafiłaś!
Jesteśmy ogólnopolską siecią salonów kosmetologii laserowej, której serce znajduje się właśnie w Łodzi. Jeśli poszukujesz pracy w miejscu o ugruntowanej pozycji na rynku, zgranym zespołem i przyjemną atmosferą to świetnie trafiłaś! :)
Aktualnie poszukujemy kandydatki na stanowisko asystentki biura. Stanowisko to jest ściśle połączone ze wsparciem spraw kadrowych w naszym biurze, więc byłoby świetnie gdybyś miała doświadczenie w kadrach bądź miała chęci, aby poszerzać swoje horyzonty właśnie w tematyce kadrowej. :)
Poniżej przedstawiam bardziej formalny opis stanowiska na które rekrutujesz.
Będzie mi niezmiernie miło jak w wiadomości rekrutacyjnej poza CV dodasz parę słów od siebie. :)
Opis stanowiska:
Przyjmowanie dokumentów do umów kadrowych, kompletowanie, prowadzenie akt pracowników.
Zarządzanie korespondencją.
Organizacja i zapewnienie prawidłowej pracy biura.
Obsługa bieżących umów i portali.
Realizacja zamówień biurowych.
Dbanie o dobrą atmosferę oraz komfort pracy Zespołu.
Realizacja pomocniczych zadań z zakresu administracji, księgowości i HR.
Ścisła współpraca z działem kadr w zakresie wystawiania umówi ich obiegu.
Współpraca z zespołami odpowiedzialnymi za realizację poszczególnych projektów.
Obsługa urządzeń biurowych.
Wsparcie pracowników w zakresie administracyjnym i kadrowym.
Wymagania:
Samodzielność i dobra organizacja pracy.
Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku [administracja biurowa/kadry] – minimum 1 rok - warunek konieczny.
Znajomość zasad w prowadzeniu akt pracowników - wielki plus na start :)
Umiejętności taktownego zachowania.
Umiejętność profesjonalnego redagowania oficjalnych pism oraz korespondencji e-mail firmy.
Kreatywności oraz umiejętności dynamicznego działania.
Znajomość pakietu MS Office - w szczególności excel - warkunek konieczny.
Chęć i łatwość uczenia się.
Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
Wysoka kultura osobista.
Otwartości na nowe wyzwania i nieszablonowe zadania.
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie, kontrakt B2B możliwa również umowa o pracę :)
Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00
Przyjazną atmosferę niekorporacyjne podejście oraz pracę w zgranym i otwartym zespole
Benefity obejmujące opiekę medyczną oraz dofinansowanie do aktywności sportowej
Nowe wyzwanie każdego dnia – pracę w różnych obszarach związanych z funkcjonowaniem firmy.
MacBook oraz iPhone
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Lokalizacja
Łódź, Śródmieście
Łódzkie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?