Koordynator zespołu obsługi klienta
Lokalizacja
Wrocław, Śródmieście
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Umowa zlecenie
Lokalizacja
Wrocław, Śródmieście
Opis
Grupa emeis, działająca dotychczas pod marką Orpea, jest obecna w Polsce od 2001 roku. Jako lider stacjonarnej opieki długoterminowej, emeis Polska oferuje prawie 1500 miejsc w nowoczesnych Domach opieki dla seniorów i Klinikach rehabilitacyjnych, specjalizujących się w rehabilitacji neurologicznej, ogólnoustrojowej i kardiologicznej. Domy i kliniki są zlokalizowane na Mazowszu, w Chorzowie i we Wrocławiu, gdzie funkcjonują również Mieszkania dla Seniorów (tzw. assisted living). Podopiecznymi są seniorzy, którzy ze względu na wiek i stan zdrowia wymagają codziennego wsparcia i całodobowej opieki oraz osoby, które zakończyły pobyt w szpitalu po przebytej chorobie lub operacji, ale nie są jeszcze gotowe, by funkcjonować samodzielnie. Wśród mieszkańców są także osoby dotknięte tzw. chorobami otępiennymi, głównie w przebiegu choroby Alzheimera i Parkinsona. O zdrowie i bezpieczeństwo podopiecznych dba ponad 1200-osobowy zespół (personel pielęgniarsko – opiekuńczy, fizjoterapeuci, lekarze, terapeuci zajęciowi, logopedzi i psycholodzy, personel pomocniczy i administracyjny). W Polsce emeis oferuje usługi na oddziałach rehabilitacyjnych i w ośrodkach opiekuńczo-leczniczych w ramach NFZ oraz w formie pełnopłatnej. Firma jest częścią Grupy emeis, która prowadzi kliniki zdrowia psychicznego, kliniki rehabilitacyjne, domy opieki, mieszkania wspomagane i opiekę domową w ponad 20 krajach (głównie w Europie) i zatrudnia 76 000 pracowników. Jest notowana na giełdzie Euronext Paris.
REZYDENCJA ŚWIĘTA JADWIGA WE WROCŁAWIU
REKRUTUJE OSOBĘ NA STANOWISKO KOORDYNATOR ZESPOŁU OBSŁUGI KLIENTA
OPIS STANOWISKA
• Zapewnienie sprawnego funkcjonowania recepcji, w tym kierowanie i organizowanie pracy zespołu recepcji i obsługi klienta, układanie grafików, delegowanie zadań i monitorowanie ich realizacji.
• Nadzór nad jakością obsługi pacjentów i ich rodzin – dbanie o wysoki poziom komunikacji oraz rzetelne przekazywanie informacji.
• Odpowiedzialność za proces prowadzenia, obiegu i archiwizacji dokumentów związanych z obsługą pacjentów i współpracą z innymi jednostkami leczniczymi.
• Obsługa systemów informatycznych wspierających pracę recepcji oraz zarządzanie placówkami medycznymi, w tym przygotowanie raportów, rozliczeń oraz sprawozdawczość usług świadczonych w ośrodku.
• Profesjonalne reagowanie na zgłoszenia i uwagi klientów, wsparcie w sytuacjach problemowych.
• Działania sprzedażowe i reprezentacyjne – prowadzenie spotkań i rozmów z osobami zainteresowanymi usługami opiekuńczymi, profesjonalne przedstawianie zakresu usług, standardów opieki i warunków pobytu w placówce.
PROFIL KANDYDATA
• Wykształcenie wyższe.
• Min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w recepcji lub administracji. Doświadczenie w obsłudze sprzedażowej klienta i kierowaniu zespołem będzie dodatkowym atutem.
• Wysoka kultura osobista, umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, umiejętność posługiwania się językiem korzyści.
• Nastawienie na rozwiązywanie problemów, empatia, budowanie zaufania i długotrwałych relacji z rodzinami pacjentów. Doświadczenie w obsłudze sytuacji trudnych.
• Samodzielność i umiejętność organizowania pracy własnej oraz podległego zespołu.
• Dobra znajomość pakietu MS Office i umiejętność pracy z systemami informatycznymi.
Naszym pracownikom oferujemy:
• atrakcyjne zarobki adekwatne do umiejętności
Im więcej dajesz, tym więcej dostajesz
• udział w warsztatach i szkoleniach
Cenimy to, że chcesz się rozwijać
• prywatna opieka medyczna
(w zależności od formy zatrudnienia)
• stabilność zatrudnienia
Rozumiemy potrzebę bezpieczeństwa i poczucia stałości zatrudnienia
• własny parking
Żeby nie tracić czasu na szukanie miejsca postojowego
Informujemy, że w emeis Polska Sp. z o.o., obowiązują Zasady zgłoszeń wewnętrznych, dostępne pod adresem emeis.pl/o-nas/etyka-compliance/
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?