Koordynator zespołu ds. rozliczeń i administracji
PKL Horeca Dowiedz się więcej
Lokalizacja
Zakopane
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Miejsce pracy
Zakopane
Opis
Dołącz do nas!
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Koordynator zespołu ds. rozliczeń i administracji
Miejsce pracy: Zakopane
Co będzie należeć do Twoich obowiązków?
Koordynacja pracy zespołu rozliczeniowego,
Kontrola poprawności dokumentacji magazynowej i sprzedażowej,
Zarządzanie procesem zamknięcia miesiąca oraz rozliczaniem inwentaryzacji gastronomicznych (niezgodności, wdrażanie usprawnień),
Nadzór nad obsługą administracyjną Spółki, obiegiem i ewidencjonowaniem dokumentów,
Nadzór administracyjny nad umowami kierowanymi do podpisu, kontrola poziomu realizacji zawartych umów,
Nadawanie uprawnień i zarządzanie rolami użytkowników w systemach magazynowo-sprzedażowych,
Administrowanie bazy systemowej w zakresie indeksów, receptur i pozycji sprzedażowych,
Opracowywanie procedur i instrukcji, prowadzenie wewnętrznej księgi standardów,
Ścisła współpraca w obrębie działu, oraz z klientem wewnętrznym i zewnętrznym,
Tworzenie zestawień, porównań i raportów na zlecenie przełożonego,
Nasze wymagania:
Wykształcenie średnie lub wyższe – preferowane kierunki: ekonomia, finanse, administracja, zarządzanie,
Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołem w obszarze administracji/rozliczeń,
Mile widziane doświadczenie w przygotowywaniu pism, umów do organów administracji państwowej,
Znajomość procesów sprzedażowych i gospodarki magazynowej,
Umiejętność analitycznego myślenia, dbałość o szczegóły, samodzielność,
Skrupulatność, rzetelność i zaangażowanie w wykonywanie powierzonych obowiązków,
Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
Wielozadaniowość oraz dobra organizacja pracy własnej oraz zespołu,
Praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office (Excel, Word),
Doświadczenie w branży gastronomicznej będzie dodatkowym atutem,
Znajomość oprogramowania magazynowo - sprzedażowego LSI, GoPOS, GIP będzie dodatkowym atutem,
Co otrzymasz?
Ciekawą i kreatywną pracę w rozwijającej się Spółce,
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
Stabilne warunki zatrudnienia,
Atrakcyjne wynagrodzenie,
Szereg zniżek dla pracowników.
Aplikacje zawierające CV prosimy przesyłać z dopiskiem:
„Koordynator ds. rozliczeń i administracji PKL Horeca”
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?