Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Dodane 25 marca 2025

Koordynator zespołu ds. rozliczeń i administracji

PKL Horeca Dowiedz się więcej

Lokalizacja

Zakopane

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Miejsce pracy

Zakopane

Opis

Dołącz do nas!

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Koordynator zespołu ds. rozliczeń i administracji

Miejsce pracy: Zakopane

Co będzie należeć do Twoich obowiązków?

  • Koordynacja pracy zespołu rozliczeniowego,

  • Kontrola poprawności dokumentacji magazynowej i sprzedażowej,

  • Zarządzanie procesem zamknięcia miesiąca oraz rozliczaniem inwentaryzacji gastronomicznych (niezgodności, wdrażanie usprawnień),

  • Nadzór nad obsługą administracyjną Spółki, obiegiem i ewidencjonowaniem dokumentów,

  • Nadzór administracyjny nad umowami kierowanymi do podpisu, kontrola poziomu realizacji zawartych umów,

  • Nadawanie uprawnień i zarządzanie rolami użytkowników w systemach magazynowo-sprzedażowych,

  • Administrowanie bazy systemowej w zakresie indeksów, receptur i pozycji sprzedażowych,

  • Opracowywanie procedur i instrukcji, prowadzenie wewnętrznej księgi standardów,

  • Ścisła współpraca w obrębie działu, oraz z klientem wewnętrznym i zewnętrznym,

  • Tworzenie zestawień, porównań i raportów na zlecenie przełożonego,

 

Nasze wymagania:

  • Wykształcenie średnie lub wyższe – preferowane kierunki: ekonomia, finanse, administracja, zarządzanie,

  • Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołem w obszarze administracji/rozliczeń,

  • Mile widziane doświadczenie w przygotowywaniu pism, umów do organów administracji państwowej,

  • Znajomość procesów sprzedażowych i gospodarki magazynowej,

  • Umiejętność analitycznego myślenia, dbałość o szczegóły, samodzielność,

  • Skrupulatność, rzetelność i zaangażowanie w wykonywanie powierzonych obowiązków,

  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,

  • Wielozadaniowość oraz dobra organizacja pracy własnej oraz zespołu,

  • Praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office (Excel, Word),

  • Doświadczenie w branży gastronomicznej będzie dodatkowym atutem,

  • Znajomość oprogramowania magazynowo - sprzedażowego LSI, GoPOS, GIP będzie dodatkowym atutem,

 

Co otrzymasz?

  • Ciekawą i kreatywną pracę w rozwijającej się Spółce,

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,

  • Stabilne warunki zatrudnienia,

  • Atrakcyjne wynagrodzenie,

  • Szereg zniżek dla pracowników.

 

Aplikacje zawierające CV prosimy przesyłać z dopiskiem:

„Koordynator ds. rozliczeń i administracji PKL Horeca”

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Aplikuj
ID: 991451215

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon