- Strona główna
- Praca
- Sprzedaż
- Zarządzanie sprzedażą
- Zarządzanie sprzedażą - Podlaskie
- Zarządzanie sprzedażą - Białystok
- Zarządzanie sprzedażą - Centrum
Lokalizacja
Białystok, Centrum
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Firma GreenMax poszukuje osoby na stanowisko koordynatora terenowego.
Szukamy ambitnych i zaangażowanych osób dołączenia do naszego zespołu. Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą działającą w branży związanej z energią odnawialną i kompleksową termomodernizacją. Jeśli chcesz być częścią przyszłościowej i ekologicznej działalności, zapraszamy do aplikowania na poniższą ofertę pracy.
Główne obowiązki
-kontakt z klientem celu zapewnienia wysokiej jakości obsługi
-współpraca z biurem, klientem, terenowym działem handlowym
- kompletacja dokumentów niezbędnych do uzyskania dofinansowania
- organizacja spraw urzędowych oraz dopełnianie formalności dla naszych klientów
- planowanie tras wizyt u klientów, organizację spotkań
Wymagania:
• Doświadczenie w obszarze koordynacji terenowej (mile widziane)
- gotowość do pracy w terenie
• Umiejętność pracy w zespole
• Komunikatywność i umiejętność negocjacji
• Znajomość pakietu MS Office
• Prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
• Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie
• Atrakcyjne wynagrodzenie
• Możliwość rozwoju zawodowego
• Przyjazną atmosferę pracy
• Dofinansowanie do zajęć sportowych
• Samochód służbowy z kartą paliwową
Zainteresowany/a? Wyślij nam swoje CV
Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do GreenMax Sp. z o.o. z siedzibą w: Twarda 18, 00-105 Warszawa (Pracodawca - administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę.
Lokalizacja
Białystok, Centrum
Podlaskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?