Koordynator ds. Technicznego Utrzymania Obiektu Zgierz
Lokalizacja
Zgierz
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Opis
Koordynator ds. Technicznego Utrzymania Obiektu
Lokalizacja: Zgierz, ul. Kwasowa 5
Zakres obowiązków:
opracowanie oraz nadzór nad planem remontów, przeglądów i konserwacji instalacji oraz urządzeń infrastruktury technicznej
bieżące utrzymanie obiektów, w tym m.in.: przyjmowanie zgłoszeń o awariach i zarządzanie ich naprawami, koordynowanie niezbędnych przeglądów i napraw, nadzór nad dokumentacją
koordynowanie prac remontowo-budowlanych, m. in: przygotowywanie dokumentacji technicznej, współpraca z podwykonawcami w zakresie planowanych inwestycji / remontów, nadzorowanie ich prac
zapewnienie ciągłości pracy maszyn i urządzeń produkcyjnych oraz zapewnienie bezpiecznych warunków eksploatacji parku maszynowego
podejmowanie działań zmierzających do optymalizacji realizowanych zadań oraz usprawnienia i unowocześnienia procesów utrzymania ruchu
prowadzenie planowych inspekcji i przeglądów instalacji i urządzeń przemysłowych oraz budynków
udział w czynnościach wykonywanych przez instytucje państwowe (np. UDT, TDT, PINB) związane z utrzymaniem obiektów, instalacji i urządzeń
udział w przygotowaniu budżetu danej lokalizacji i nadzór nad jego realizacją
Nasze wymagania:
wykształcenie techniczne o kierunku elektrycznym, sanitarnym, automatyki, lub pokrewnym
doświadczenie zawodowe w eksploatacji instalacji technicznych, utrzymaniu ruchu, zarządzaniu nieruchomościami lub pokrewne
preferowane doświadczenie w firmach przemysłowych
znajomość budowy i obsługi instalacji/urządzeń elektrycznych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, niskoprądowych, hydraulicznych
mile widziana znajomość budowy i obsługi instalacji przeciwpożarowych
umiejętność samodzielnego diagnozowania i rozwiązywania problemów techniczno - organizacyjnych
umiejętność czytania dokumentacji technicznej (rysunki, schematy, instrukcje)
bardzo dobra znajomość narzędzi biurowych (MS Office, Outlook, AutoCAD itp.) oraz doświadczenie w pracy z systemami klasy CMMS i rozwiązaniami wspierającymi obszar Utrzymania Ruchu
umiejętność pracy w zespole oraz koordynowania działań podwykonawców
mile widziane uprawnienia SEP G I, II E/D
Oferujemy:
pracę w międzynarodowym środowisku w firmie będącej liderem rynku
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
zadania, które pozwolą Ci poszerzać Twoje umiejętności i podnosić Twoje kwalifikacje
dużą samodzielność w działaniu, możliwości podejmowania własnych inicjatyw i decyzji
realny wpływ na rozwój lokalizacji w obszarze realizowanych projektów i inwestycji
szereg benefitów, takich jak: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie oraz inne dodatkowe świadczenia w ramach ZFŚS
dodatkowo po roku od zatrudnienia, oferujemy możliwości przystąpienia do finansowanego przez spółkę Pracowniczego Programu Emerytalnego "Brenntag PPE"
Prosimy aplikować za pośrednictwem załączonego linku
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.