- Strona główna
- Praca
- Administracja biurowa
- Administracja, prace biurowe
- Administracja, prace biurowe - Małopolskie
- Administracja, prace biurowe - Kraków
- Administracja, prace biurowe - Stare Miasto
Koordynator ds. Sieci Placówek Medycznych
Lokalizacja
Kraków, Stare Miasto
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie, Samozatrudnienie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Zatrudnię koordynatora ds. sieci placówek medycznych, odpowiedzialnego za identyfikację i wyszukiwanie placówek lub lokali do otwarcia nowych podmiotów medycznych, koordynację przygotowania i poprawnego zawarcia umowy (Kraków).
Obowiązki:
dbanie o poprawność, wdrożenie i aktualizację procedur medycznych wymaganych w placówkach,
nawiązywanie współpracy z podmiotami i kontrahentami medycznymi i oraz jej bieżącą koordynację, w tym negocjowanie warunków współpracy, zakresu działań, a także negocjacje cenowe i poprawne rozliczenia kontrahentów,
dbanie o poprawne relacje i dostarczanie wymogów z rozporządzeń i ze strony Ministerstwa Zdrowia,
badanie rynku medycznego w poszczególnych lokalizacjach pod kątem stawek za usługi medyczne oraz działań konkurencji, analizę i optymalizację ponoszonych kosztów,
nadzór nad poprawnością realizacji warunków współpracy oraz jakością procesów w placówkach
koordynację pracy placówek medycznych, dbanie o wdrażanie oraz nadzór nad realizacją procedur medycznych,
koordynację personelu medycznego,
dbanie i nadzór nad częścią administracyjną działalności placówek,
utrzymanie satysfakcji klientów placówek, dbanie o utrzymanie wysokiego poziomu dostarczanych usług,
współpracę z innymi działami w firmie przy realizacji wewnętrznych projektów.
Wymagania:
min. dwuletnie doświadczenie w pracy w obszarze zarządzania sieciami medycznymi,
znajomość polskiego rynku świadczeniodawców i placówek medycznych, zasad udzielania świadczeń medycznych i cen świadczonych usług,
doświadczenie w prowadzeniu negocjacji z placówkami medycznymi oraz umiejętności nawiązywania długotrwałych relacji z partnerami medycznymi,
umiejętność nadawania priorytetów zadaniom i pracy pod presją czasu, efektywnego planowania własnej pracy,
doświadczenie w pracy w specjalistycznych programach obsługi pacjenta i prowadzenia placówek medycznych,
znajomość standardów obsługi pacjenta i utrzymania satysfakcji, a także wskaźników mierzenia zadowolenia klientów
wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i kultura osobista,
swobodne posługiwanie się Excelem, podstawowych zdolności analitycznych,
angielski w stopniu komunikatywnym (min. B1).
Wynagrodzenie: podstawa + system prowizyjny uzależniony od osiągniętych wyników
Lokalizacja
Kraków, Stare Miasto
Małopolskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?