Koordynator ds. obsługi klienta
Wynagrodzenie
6 000 - 10 000 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Warszawa, Wawer
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Umowa zlecenie
Lokalizacja
Warszawa, Wawer
Opis
Dynamicznie rozwijająca się Warszawska firma z branży taxi, poszukuje nowego koordynatora do powiększającego się Zespołu Obsługi Klienta
Nasze Wymagania:
Wysoka komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów i miła aparycja
Minimum 3 lata doświadczenia w obsłudze Klienta lub koordynacji projektów
Mile widziane doświadczenie pracy w call center lub jako przedstawiciel handlowy
Umiejętność aktywnego pozyskiwania klientów, budowania i utrzymywania z nimi długotrwałych relacji
znajomość MS Excel, MS Outlook na poziomie min. dobrym, umiejętność szybkiego wdażania się w nowe systemy na MS Winfows/Android
Wykształcenie min. Średnie
Znajomość języka Angielskiego lub Ukraińskiego będzie dodatkowym atutem
Umiejętność doprowadzania spraw do końca
Prawo jazdy kat. B
Punktualność
Na czym polega praca?
Bieżąca pomoc zatrudnionym kierowcom - odpowiedź na ich zapytania i zgłaszane ew problemy
Rekrutacja nowych kierowców oraz przygotowanie i wdrażanie ich do pracy, pomoc z przygotowaniem dokumentów ( duże premie od wyników - ilości zrekrutowanych /wdrożonych kierowców)
Pomoc w zarządzaniu flotą pojazdów, m.in koordynacja przeglądów i serwisów aut, przyjmowanie zwrotów aut w tym kontrola czystości, uszkodzeń i stanu, oraz wydawanie aut z wypełenieniem protkołu
Praca na systemie flotowym / systemie HR i innych systemach wdrożonych w spółce
Aktywny udział w pojawiających się nowych projektach
Co oferujemy?
Oprócz podstawy dużą część wynagrodzenia stanowią premie wypłacane co miesiąc
Na tą chwilę w piątki mamy pracę zdalną
Realne wynagrodzenie netto "na rękę" 60******00zł w zależności od osiąganych wyników
Pracę w młodym i zgranym i pomagającym sobie zespole
Rewelacyjny klimat pracy, większość kierowców pracuje z nami długo tworzymy przyjacielskie otoczenie
Brak dress codu
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?