Koordynator ds. inwestycji
Lokalizacja
Tarnowskie Góry
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Lokalizacja
Tarnowskie Góry
Opis
Wymagania odnośnie pracownika na stanowisko koordynatora ds. inwestycji
Zakres obowiązków:
Udział w tworzeniu dokumentacji projektowej dla energetyki zawodowej
Pozyskiwanie decyzji administracyjnych wymaganych przy realizacji obiektów liniowych
Udział w spotkaniach terenowych w zakresie pozyskiwania tytułów prawnych do nieruchomości, uzgodnień technicznych
Nasze wymagania:
Wykształcenie wyższe (mile widziane elektrotechnika, administracja bądź pokrewne),
Obsługa komputera, znajomość środowiska Office
Prawo jazdy kat. B - warunek konieczny
Podstawowa znajomość ustawy prawo budowalne z dnia 7 lipca 1994 wraz z późniejszymi zmianami oraz ustawy kodeks postępowania administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960 waz z późniejszymi zmianami.
Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
Odporność na pracę pod presją czasu
Chęci do podnoszenia kwalifikacji zawodowych
Oferujemy:
Praca w doświadczonym zespole
System premiowy
Możliwości podnoszenia kwalifikacji zawodowych
Udział w szkoleniach i rozwój zawodowy
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Zapraszamy do aplikowania :)
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?