- Strona główna
- Praca
- Administracja biurowa
- Administracja, prace biurowe
- Administracja, prace biurowe - Wielkopolskie
- Administracja, prace biurowe - Kościan
Lokalizacja
Kościan
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Firma CDRL S.A., właściciel marki COCCODRILLO specjalizuje się w projektowaniu, produkcji oraz sprzedaży odzieży dziecięcej. Ubrania naszej marki dostępne są w sklepach na całym świecie. Fundamentem naszej organizacji są pracownicy. Dlatego dużą wagę przywiązujemy do procesu rekrutacji i zatrudniania kandydatów, którzy będą chcieli związać się z nami na dłużej i wnieść wkład w rozwój naszej Firmy. Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
Koordynator Biura Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Pianowo k. Kościana
Jako Koordynator Biura Obsługi Klienta będziesz odpowiedzialny za nadzorowanie działalności biura obsługi klienta, w tym zarządzanie zespołem, optymalizację procesów oraz zapewnienie najwyższej jakości obsługi naszych Klientów. Szukamy osoby z doskonałymi umiejętnościami interpersonalnymi, zdolnością do zarządzania zespołem oraz doświadczeniem w pracy w dynamicznym środowisku.
Twój zakres obowiązków:
Zarządzanie zespołem w tym m.in planowanie i organizacja pracy, wyznaczanie celów, weryfikacja jakości pracy, motywowanie, rozwój i szkolenie oraz wsparcie zespołu w realizacji codziennych zadań
Dbanie o wysoki standard świadczonych usług (w kanałach infolinia/mail/chat) celem zapewnienia najwyższej jakości obsługi naszych Klientów
Identyfikacja obszarów wymagających zmian i optymalizacji procesów w zakresie obsługi Klienta
Monitorowanie i analiza wskaźników wydajności zespołu oraz wdrażanie działań mających na celu poprawę jakości pracy i obsługi naszych Klientów
Rozwiązywanie bieżących wyzwań związanych z obsługą klienta i sprzedażą produktów
Współpraca z innymi działami w celu usprawnienia procesów i zwiększenia satysfakcji klientów
Raportowanie działań
Nasze wymagania:
Minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem w biurze obsługi Klienta lub Call Center - warunek konieczny
Znajomości standardów obsługi klienta, technik sprzedaży oraz narzędzi optymalizujących pracę w BOK
Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
Dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie MS Excel
Umiejętność zarządzania zespołem
Umiejętność planowania i organizowania pracy własnej i zespołu
Doskonałe umiejętności interpersonalne, nastawienie pro-klienckie i wysoka kultura osobista
Umiejętność inicjowanie i wdrażanie rozwiązań
Samodzielność i wysokie poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania
To oferujemy:
Możliwość zdobywania doświadczenia w dużej organizacji o zasięgu globalnym
Realny wpływ na procesy i standardy realizowane w dziale
Dużą samodzielność i możliwość wdrażania własnych pomysłów i inicjatyw
Pakiet benefitów w tym Kartę MultiSport, ubezpieczenie grupowe, paczkę new born, zniżkę na produkty firmowe oraz ciasto na imieniny naszego Prezesa
Możliwość porozmawiania i podzielenie się swoimi pomysłami na „Śniadaniu z Zarządem”
Umowę o pracę
Wynagrodzenie uzależnione od poziomu kwalifikacji i umiejętności
Partnerską komunikację, bezpośredni kontakt z przełożonym i przyjazne środowisko pracy
Ponadto bardzo dobry dojazd z Poznania i Leszna trasą S5 (bez korków)
Do CV prosimy koniecznie o dołączenie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Serdecznie zapraszamy!
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Kościan,
Wielkopolskie