
Wynagrodzenie
35 zł / godz. brutto
Lokalizacja
Warszawa, Ursus
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie
Lokalizacja
Warszawa, Ursus
Opis
Lokalizacja: Pruszków
Start: 01.11.2025
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie, projekt tymczasowy
Dla naszego klienta z branży technologicznej poszukujemy osoby na stanowisko Kontroler jakości zespołu Customer Service (weryfikator).
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kontrolowanie jakości rozmów prowadzonych z klientami, prowadzonych korespondencji mailowych oraz zgodności działań operacyjnych prowadzonych przez Konsultantów. Ponadto weryfikator zapewnia zgodność z procedurami, standardami obsługi i obowiązującymi regulacjami. Jego celem jest podnoszenie jakości pracy zespołu oraz wspieranie rozwoju kompetencji pracowników.
Zakres obowiązków:
Monitorowanie i odsłuchiwanie rozmów prowadzonych przez Konsultantów
Sprawdzanie poprawności scenariuszy rozmów oraz zgodności z procedurami i RODO
Ocena jakości zadań pod kątem merytorycznym, językowym i wizerunkowym
Kontrola realizacji procesów obsługi klienta (awizacje dostaw, dokumentacja, zamykanie spraw)
Identyfikowanie błędów i przekazywanie informacji zwrotnej zespołowi
Prowadzenie działań rozwojowych i rekomendowanie usprawnień
Przygotowywanie raportów jakościowych
Współpraca z Koordynatorem przy planowaniu rozwoju pracowników
Dbanie o spójność dokumentacji związanej z obsługą dostaw
Wymagania:
Doświadczenie obsłudze klienta i/lub na podobnym stanowisku
Znajomość języka polskiego i angielskiego (angielski na poziomie komunikatywnym)
Znajomość zasad RODO i standardów komunikacji
Dokładność
Umiejętność pracy zespołowej
Oferujemy:
Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie na okres 2 miesięcy
Praca w godzinach biurowych (pomiędzy 8:00 a 18:00), system hybrydowy.
Szkolenie wdrożeniowe i pełne wsparcie.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?