- Strona główna
- Praca
- Administracja biurowa
- Administracja, prace biurowe
- Administracja, prace biurowe - Świętokrzyskie
- Administracja, prace biurowe - Kielce
Lokalizacja
Kielce
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Firma Skarem Sp. z o.o. specjalizująca się w świadczeniu usług ochrony oraz usług porządkowo- czystościowych zatrudni na terenie Kielc osobę na stanowisku: Koordynator ds. ochrony i sprzątania.
Zadania:
· Rozwój sieci sprzedaży na terenie regionu.
· Planowanie i skuteczna realizacja nowych umów o współpracę.
· Kontrola obiektów w których świadczona jest usługa
· Realizacja zaplanowanych celów
· Odpowiedzialność za efekty pracy w podległym regionie.
· Efektywne zarządzanie podległym odziałem zgodnym ze standardami firmy
Oczekiwania:
· Wykształcenie min. średnie.
· Doświadczenie w branży ochrony
· Wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony- mile widziane
· Orzeczenie o niepełnosprawności – mile widziane
· Zdolności analityczne, planowania, komunikatywność.
. Niekaralność
· Inicjatywa w pracy, konsekwencja w działaniu, zaangażowanie w powierzone obowiązki.
· Prawo jazdy B – czynne.
Wspieramy zatrudnienie osób niepełnosprawnych!
Zapewniamy:
· Dobrą atmosferę pracy.
· Stałe wynagrodzenie
· Samodzielność w działaniu i możliwość realizacji własnych pomysłów.
· Możliwość rozwoju zawodowego.
· Niezbędne narzędzia pracy.
Osoby zgłaszające chęć uczestnictwa w rekrutacji zobowiązane są do załączenia poniższych informacji.
Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnej / i przyszłych rekrutacji
*niepotrzebne skreślić
Lokalizacja
Kielce,
Świętokrzyskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?