Konsultantka/Konsultant ds. sprzedaży i obsługi contact center
Lokalizacja
Lublin
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Lokalizacja
Lublin
Opis
Na co dzień w naszym zespole:
telefonicznie obsługujesz klientów Banku - rozmowy przychodzące i wychodzące,
sprzedajesz produkty i usługi bankowe,
przyjmujesz zlecenia od klientów,
odebrane dyspozycje wykonujesz w aplikacjach bankowych,
udzielasz informacji na temat produktów,
dbasz o dobrą relację z klientem.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
lubisz rozmawiać, poprawnie się wysławiasz i potrafisz słuchać,
posiadasz minimum wykształcenie średnie, z łatwością zdobywasz nową wiedzę i chcesz się rozwijać,
odpowiada Ci praca zmianowa, a dyspozycyjność i elastyczność w układaniu czasu pracy nie jest Ci obca,
masz pozytywne nastawienie i motywację do działania,
myślisz kreatywnie i cechuje Cię odporność na stres,
lubisz wyzwania i osiąganie postawionych celów,
sprawnie obsługujesz komputer i masz ciekawość poznawania nowych aplikacji.
możliwość pracy zdalnej.
Dodatkowym atutem będzie:
umiejętność płynnej rozmowy w języku angielskim, rosyjskim lub ukraińskim.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.