

Konsultant Wsparcia Techninczego
Lokalizacja
Wrocław, Psie Pole
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie
Opis
Twój zakres obowiązków
Udzielanie wsparcia użytkownikom aplikacji VULCAN – telefonicznie, mailowo i przez czat.
Diagnozowanie i rozwiązywanie zgłoszeń technicznych w sposób szybki i profesjonalny.
Rejestrowanie zgłoszeń w systemie CRM oraz dbanie o ich terminową realizację. terminową realizację
Współpraca z innymi zespołami w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi klienta.
Nasze oczekiwania
Przyjazne nastawienie i wysoka kultura pracy.
Chęć uczenia się i rozwijania kompetencji w obszarze obsługi klienta i technologii edukacyjnych.
Zaangażowanie w realizację powierzonych zadań.
Umiejętność pracy w zespole i komunikatywność.
Dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office.
Mile widziane
Doświadczenie w obsłudze klienta lub w pracy z systemami informatycznymi.
Doświadczenie w pracy z systemem CRM.
Zainteresowanie technologiami edukacyjnymi i światem edtech.
Oferujemy
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie w systemie pracy hybrydowej.
Pełne wdrożenie oraz cykliczne szkolenia wspierające rozwój kompetencji.
Elastyczne i edukacyjne środowisko pracy, w którym liczy się współpraca i wzajemne wsparcie.
Realny wpływ na jakość obsługi tysięcy użytkowników aplikacji VULCAN.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.