- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista ds. obsługi klienta - Dolnośląskie
- Specjalista ds. obsługi klienta - Wrocław
- Specjalista ds. obsługi klienta - Psie Pole
Lokalizacja
Wrocław, Psie Pole
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Twoje zadania:
· obsługa posprzedażowa klienta wewnętrznego i zewnętrznego;
· opiniowanie i monitoring umów;
· realizacja zamówień, rejestrowanie oraz rozwiązywanie zgłoszeń klientów w systemie CRM;
· zapewnienie terminowej i wysokiej jakości obsługi klienta.
Nasze oczekiwania:
· doświadczenie w pracy związanej z obsługą klienta;
· doskonała organizacja pracy – terminowość, dokładność, umiejętność pracy z wieloma zadaniami;
· orientacja na klienta, umiejętność współpracy i budowania relacji;
· umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy;
· znajomość programu MS Office.
Mile widziane:
· doświadczenie w pracy z wewnętrznymi systemami informatycznymi: CRM.
Oferujemy:
· doświadczenie i rozwój w firmie będącej liderem na rynku rozwiązań IT dla oświaty;
· zatrudnienie w oparciu o umowę o zlecenie w systemie hybrydowym;
· pełne wdrożenie i cykliczne szkolenia;
· współpracę w wyjątkowej i przyjaznej atmosferze, w której wszyscy czują się swobodnie i mogą na siebie liczyć w trudnych sytuacjach;
· dogodną lokalizację firmy – nasza siedziba znajduje się na terenie parku biznesu zlokalizowanym w bliskiej odległości od obwodnicy i w pobliżu przystanków transportu publicznego, do dyspozycji mamy nielimitowane i bezpłatne miejsca parkingowe, stojaki na rowery, bar bistro.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Wrocław, Psie Pole
Dolnośląskie