Przejdź do głównej części
OLX Christmas Logo
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Dodane 17 grudnia 2025

Konsultant / Konsultantka HelpDesk

Cashdirector S.A Dowiedz się więcej

Lokalizacja

Lublin

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa zlecenie

Lokalizacja

Tadeusza Szeligowskiego 6a

20-883 Lublin

Wskazówki dojazdu

Opis

CashDirector S.A. to polski fintech, który zmienia branżę księgowości dla MŚP i sposób, w jaki przedsiębiorcy zarządzają finansami swojej firmy.

Zamiast tylko rozliczać podatki, przewidujemy przyszłe koszty, zobowiązania i przepływy pieniężne, dając właścicielom firm unikalną, bieżącą wiedzę o stanie finansów i czas na działanie.

Innowacyjność jest w naszym DNA – przeprowadziliśmy pierwsze w Europie wdrożenie dedykowanej platformy VAS (zintegrowanej księgowości online) dla klientów SME banku, a nasze usługi są dostępne już w 7 bankach w Polsce.

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • Realizacja zadań związanych z bieżącą obsługą użytkowników poprzez różne kanały kontaktu (telefon, e-mail),

  • Profesjonalna komunikacja z użytkownikami w celu skutecznego rozwiązywania zgłoszeń,

  • Wsparcie użytkowników w bieżącej pracy w systemie księgowym,

  • Weryfikacja oraz opisywanie wymagań użytkowników dotyczących modyfikacji funkcjonalności systemu,

  • Utrzymywanie wysokiego poziomu jakości obsługi użytkowników.

Szukamy osoby, która:

  • Jest komunikatywna i  nastawiona na satysfakcję klienta,

  • Potrafi dobrze organizować swoją pracę,

  • Myśli analitycznie i skutecznie rozwiązuje problemy,

  • Chętnie angażuje się w projekty i inicjatywy zespołowe,

  • Jest otwarta na naukę i rozwój zawodowy.

Oferujemy:

  • Pracę w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie fintechowej,

  • Przyjazną atmosferę w zespole, który naprawdę wspiera się na co dzień,

  • Rozbudowany proces onboardingu – od pierwszego dnia będziesz mieć wsparcie,

  • Możliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia wewnętrzne,

  • Dodatkowe benefity pozapłacowe: pakiet medyczny i karta Multisport,

  • Godziny pracy: poniedziałek–piątek, tryb zmianowy w przedziale 8:00 - 16:00 lub 12:00 - 20:00.

  • System wynagrodzeń: stała podstawa wynagrodzenia + premia uzależniona od wyników

Mile widziane:

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (HelpDesk, Obsługa Klienta),

  • Znajomość systemu ticketowego (Freshdesk)

  • Wykształcenie ekonomiczne lub doświadczenie w zakresie księgowości,

  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.

Jeśli spełniasz te wymagania i jesteś gotowy/a na nowe wyzwania, czekamy właśnie na Ciebie!

Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dołączenie klauzuli RODO do CV.

Aplikuj
ID: 1040805390

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon