- Strona główna
- Praca
- IT / telekomunikacja
- Wsparcie techniczne
- Wsparcie techniczne - Zachodniopomorskie
- Wsparcie techniczne - Szczecin
- Wsparcie techniczne - Niebuszewo
Lokalizacja
Szczecin, Niebuszewo
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Samozatrudnienie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
SoftVig Systemy Informatyczne Sp. z o.o.
Jesteśmy polskim producentem oprogramowania dedykowanego dla rynku motoryzacyjnego. Tworzymy innowacyjne rozwiązania IT dla Importerów i autoryzowanych sieci dealerskich. Nasze produkty oraz usługi wspierają branżę ponad 20 lat.
Aktualnie poszukujemy osoby do Zespołu wsparcia klientów. Kochasz samochody? Zainteresowanie branżą automotive będzie dodatkowym atutem.
Jakie cele będziesz realizować:
udzielanie informacji i wspieranie klientów w obsłudze naszych produktów
analiza, diagnozowanie usterek naszego oprogramowania
obsługa zgłoszeń pochodzących od klientów (telefonicznie i mailowo)
Chętnie podejmiemy z Tobą współpracę, jeśli:
cechuje Cię wysoka kultura osobista i skrupulatność
dbasz o sposób komunikacji z innymi (także pisemnie)
myślisz analitycznie i lubisz pracować w zespole
znasz język angielski na poziomie min. B1
zależy Ci na nawiązaniu długoterminowej współpracy
masz wyższe wykształcenie (techniczne nie jest wymagane)
masz doświadczenie w pracy z klientami (mile widziane)
Za Twoje zaangażowanie mamy dla Ciebie:
umowę o pracę
niezbędne narzędzia do pracy
kontakt z nowoczesnymi technologiami
możliwość pracy w trybie hybrydowym (3 dni w biurze, 2 dni zdalnie)
bogaty pakiet prywatnej opieki zdrowotnej
możliwości rozwoju – nauka języka angielskiego lub niemieckiego, online w godzinach pracy, certyfikaty, szkolenia
wdrożenie – zapoznanie z produktami firmy, a w zespole wsparcie kolegów i koleżanek, od których możesz się uczyć
dodatkowy dzień wolny na świętowanie urodzin
imprezy integracyjne
Lokalizacja
Szczecin, Niebuszewo
Zachodniopomorskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?