

Konsultant/ka ds. Wsparcia Pacjenta (Infolinia)
Lokalizacja
Toruń
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Umowa zlecenie
Lokalizacja
Toruń
Opis
Twoje zadania:
wsparcie pacjentów przez telefon: umawianie wizyt lekarskich, informowanie o zmianach, zamawianie recept, skuteczne rozwiązywanie problemów – jesteśmy tu, by pacjenci czuli się zaopiekowani,
udział w akcjach zdrowotnych – wspieranie inicjatyw na rzecz zdrowia pacjentów to ważny element naszej pracy,
współpraca z pracownikami placówek medycznych – razem dbamy o najwyższą jakość usług i zadowolenie naszych pacjentów,
utrzymywanie wysokiego standardu obsługi – satysfakcja pacjenta to nasz priorytet.
Kogo szukamy? Właśnie Ciebie, jeżeli:
masz doświadczenie na podobnym stanowisku lub dopiero zaczynasz swoją karierę zawodową – chętnie Cię poznamy.
swobodnie obsługujesz komputer,
jesteś osobą pozytywną, empatyczną i masz świetne umiejętności komunikacyjne,
lubisz kontakt z ludźmi i umiesz dostrzec ich potrzeby,
jesteś dyspozycyjny/a 30-40 godzin w tygodniu, od poniedziałku do piątku.
Co oferujemy?
zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie z możliwością przejścia na umowę o pracę,
szkolenie wdrożeniowe – wszystkiego Cię nauczymy,
możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
pracę w organizacji wyróżnionej jako Friendly Workplace, która ceni przyjazne środowisko pracy, otwartość i partnerskie relacje oraz rozwój pracowników,
możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożeniowym - do indywidualnego ustalenia.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.