Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Sylwia
Dodane 07 lipca 2025

Konsultant/ka ds. Wsparcia Pacjenta (Infolinia)

Grupa NEUCA Dowiedz się więcej

Lokalizacja

Toruń

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę, Umowa zlecenie

Lokalizacja

Toruń

Opis

Twoje zadania: 

  • wsparcie pacjentów przez telefon: umawianie wizyt lekarskich, informowanie o zmianach, zamawianie recept, skuteczne rozwiązywanie problemów – jesteśmy tu, by pacjenci czuli się zaopiekowani,

  • udział w akcjach zdrowotnych – wspieranie inicjatyw na rzecz zdrowia pacjentów to ważny element naszej pracy,

  • współpraca z pracownikami placówek medycznych – razem dbamy o najwyższą jakość usług i zadowolenie naszych pacjentów,

  • utrzymywanie wysokiego standardu obsługi – satysfakcja pacjenta to nasz priorytet.

Kogo szukamy? Właśnie Ciebie, jeżeli: 

  • masz doświadczenie na podobnym stanowisku lub dopiero zaczynasz swoją karierę zawodową – chętnie Cię poznamy.

  • swobodnie obsługujesz komputer,

  • jesteś osobą pozytywną, empatyczną i masz świetne umiejętności komunikacyjne,

  • lubisz kontakt z ludźmi i umiesz dostrzec ich potrzeby,

  • jesteś dyspozycyjny/a 30-40 godzin w tygodniu, od poniedziałku do piątku.

Co oferujemy? 

  • zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie z możliwością przejścia na umowę o pracę​, 

  • szkolenie wdrożeniowe – wszystkiego Cię nauczymy,

  • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,

  • pracę w organizacji wyróżnionej jako Friendly Workplace, która ceni przyjazne środowisko pracy, otwartość i partnerskie relacje oraz rozwój pracowników,

  • możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożeniowym - do indywidualnego ustalenia. 

Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy

Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.

Aplikuj terazopens in a new tab
ID: 1012333928
Darmowa aplikacja na Twój telefon