

Konsultant ds. Obsługi Telefonicznej Pacjenta CMP Piaseczno
Lokalizacja
Piaseczno
Wymiar pracy
Niepełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie
Opis
Grupa CMP to nowoczesna sieć placówek oferująca wysokiej jakości opiekę medyczną. Szukamy pasjonatów zdrowia gotowych rozwijać się w przyjaznym środowisku pracy i dołączyć do naszego zespołu. Oferujemy możliwość współpracy z doświadczonymi specjalistami oraz dostęp do nowoczesnego sprzętu medycznego. Dołącz do nas i pomóż nam dbać o zdrowie pacjentów!
My pracujemy z sercem, a Ty?
Miejsce pracy: Piaseczno, ul. Jana Pawła ll 9 lok. 106
Twoje zadania:
Telefoniczna obsługa Pacjentów
Umawianie Pacjentów na konsultacje i badania
Udzielanie informacji o aktualnych usługach i cenniku
Realizacja celów jakościowych
Dbałość o wysoką jakość obsługi oraz zachowanie profesjonalnych relacji z naszymi Pacjentami
Od Kandydatów/Kandydatek oczekujemy:
Dyspozycyjności do pracy na część etatu, w godzinach 7-12, 15-20 lub 16-21
Wykształcenia minimum średniego
Dobrej dykcji i przyjaznego usposobienia
Znajomości języka angielskiego lub języka ukraińskiego - nie jest to warunek konieczny
Doświadczenie w pracy w Call Center będzie dodatkowym atutem
W zamian oferujemy:
Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
Dostęp do platformy benefitowej (w tym karta Multisport) – każdy znajdzie korzyści dostosowane do swoich potrzeb.
Możliwość rozwoju zawodowego – jesteśmy gotowi podzielić się naszą wiedzą i doświadczeniem, abyś mógł/ła rozwijać się razem z nami.
Szkolenia wewnętrzne – stawiamy na ciągłe doskonalenie w wykonywanej pracy.
Program poleceń pracowniczych oraz inicjatyw - dajemy Ci szansę na dodatkową gratyfikację za Twoją aktywność i inicjatywę.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.