- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista ds. obsługi klienta - Śląskie
- Specjalista ds. obsługi klienta - Gliwice
- Specjalista ds. obsługi klienta - Brzezinka
Lokalizacja
Gliwice, Brzezinka
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Obowiązki:
codzienny kontakt z klientem w języku angielskim – mailowy i telefoniczny,
zapewnienie najwyższej jakości współpracy z partnerami firmy
opieka nad zleceniami od momentu wpływu aż po wysyłkę, obsługę posprzedażną i windykacyjną
analizowanie i uwzględnianie indywidualnych wymagań klientów zawartych w zleceniach
ścisła współpraca z zespołem obsługi klienta, działem sprzedaży oraz pozostałymi działami w firmie w zakresie realizacji zleceń
raportowanie w systemie ERP, CRM
ocena poprawności i kompletności oraz uzupełnianie i korygowanie danych w zleceniach
bieżąca współpraca z pozostałymi działami w firmie w zakresie realizacji zleceń dla klientów,
zapewnienie najwyższej jakości współpracy z klientami firmy, budowanie długofalowych relacji biznesowych,
realizacja założonych celów, raportowanie wyników,
Wymagania:
bardzo dobra znajomość języka angielskiego (poziom co najmniej B2),
bardzo dobra znajomość środowiska Windows i MS Office, sprawna obsługa komputera,
samodzielność, systematyczność, zaangażowania w powierzone obowiązki,
umiejętność pracy w zespole, systematyczność, zaangażowanie w powierzone obowiązki,
skrupulatność, umiejętność analitycznego myślenia,
nastawienie na realizację wyznaczonych celów
umiejętność pracy pod presją czasu,
Mile widziane:
pozytywne nastawienie i umiejętność rozwiązywania problemów
doświadczenie przy obsłudze klienta
praca w zintegrowanych systemach klasy ERP
znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem
Lokalizacja
Gliwice, Brzezinka
Śląskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?