Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Dodane 15 października 2025

Konsultant ds. Obsługi Klienta

Centrum Holding1

Lokalizacja

Kraków, Podgórze Duchackie

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa zlecenie

Lokalizacja

Puszkarska 7F

Kraków, Podgórze Duchackie

Wskazówki dojazdu

Opis

Holding1

Jesteśmy polską grupą kapitałową działającą równolegle w kilku branżach: motoryzacji, mobilności, budownictwie mieszkaniowym oraz biurowym, a także w obszarze innowacji technologicznych.

Nasz rozwój opieramy na fundamentach ponad 35-letniego doświadczenia i stabilności Holdingu1. Wyznaczamy trendy motoryzacyjne, usprawniamy i automatyzujemy procesy biznesowe, realizujemy inwestycje mieszkaniowe i komercyjne przyjazne środowisku. Działając na kilkunastu rynkach lokalnych, w kilkudziesięciu przedsięwzięciach, daliśmy się poznać jako godny zaufania dostawca i sprawdzony partner.

Nasz Zespół tworzą ludzie, którzy nie tylko są najlepszymi specjalistami w swoich dziedzinach, ale przede wszystkim poprzez to, co robią, realizują swoje pasje.

Z dumą posiadamy certyfikaty Great Place to Work 2024 oraz Friendly Workplace 2025, które potwierdzają, że tworzymy środowisko pracy oparte na zaufaniu, współpracy i pozytywnej atmosferze.

Co będzie należało do twoich obowiązków?

  • Kontakt z klientem – to ty jesteś głosem firmy! Twoim zadaniem będzie telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów. Będziesz m.in. tworzyć rezerwacje, obsługiwać zwroty, rozliczenia oraz faktury

  • Będziesz także technicznym wsparciem dla naszych klientów w trakcie trwania wynajmu samochodów – pomożesz im w razie awarii, zgłaszania szkód, ale także odpowiesz na pytania dotyczące użytkowania auta

  • Współpraca to podstawa – będziesz ściśle współdziałać z serwisami oraz innymi działami firmy, by szybko i skutecznie rozwiązywać problemy naszych klientów

  • Będziesz również czuwać nad tym, by wszystko się zgadzało – do Twoich zadań będzie należało uzupełnianie i aktualizowanie danych w naszym systemie CRM

  • I najważniejsze – będziesz budować pozytywne doświadczenia naszych klientów, bo ich satysfakcja to nasz priorytet!

Czego od Ciebie oczekujemy

  • Doświadczenia w obsłudze klienta – jeśli masz za sobą pracę na infolinii, to duży plus, ale nie jest to warunek konieczny

  • Swobody w rozmowie – szukamy osób, które potrafią słuchać, jasno się komunikować i reagować z empatią

  • Dobrej obsługi komputera – przyda się znajomość systemów CRM i codziennych narzędzi biurowych

  • Znajomości języka angielskiego – jest konieczna podczas kontaktów z zagranicznym klientem

  • Gotowości do pracy zmianowej – jesteśmy dostępni dla klientów w różnych godzinach

  • Mile widziana wiedza motoryzacyjna – nie musisz być mechanikiem, ale jeśli interesujesz się motoryzacją lub masz podstawową wiedzę w tym zakresie, będzie to dodatkowy atut

  • Komfortu w rozmowach telefonicznych – 80% naszej pracy to kontakt głosowy, 20% to e-maile

Informacje dodatkowe:

  • Lokalizacja: Kraków, ul. Puszkarska 7F / praca hybrydowa

  • Praca zmianowa: tak

  • Dni pracy: dni robocze (poniedziałek-piątek), sobota, niedziela, święta, inne

  • Godziny pracy: elastyczne

  • Możliwość pracy w godzinach nocnych: tak

  • Tryb wypłaty: miesięczna

Co oferujemy?

  • Stabilne zatrudnienie – w oparciu o umowę zlecenie

  • Elastyczny grafik – łatwo dopasujesz pracę do studiów lub innych zajęć

  • Wdrożenie od A do Z – szkolenie przygotuje Cię do pracy, a zespół zawsze służy pomocą

  • Możliwość rozwoju – zdobędziesz doświadczenie i możesz rozwijać się w strukturach Holding1

  • Przyjazną atmosferę – zgrany zespół, dobre relacje i pozytywna energia

  • Nowoczesne biuro w centrum Krakowa oraz możliwość pracy hybrydowej

Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy

Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.

Aplikuj terazopens in a new tab
ID: 1030997909
Darmowa aplikacja na Twój telefon