Lokalizacja
Kraków, Podgórze Duchackie
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie
Opis
Holding1
Jesteśmy polską grupą kapitałową działającą równolegle w kilku branżach: motoryzacji, mobilności, budownictwie mieszkaniowym oraz biurowym, a także w obszarze innowacji technologicznych.
Nasz rozwój opieramy na fundamentach ponad 35-letniego doświadczenia i stabilności Holdingu1. Wyznaczamy trendy motoryzacyjne, usprawniamy i automatyzujemy procesy biznesowe, realizujemy inwestycje mieszkaniowe i komercyjne przyjazne środowisku. Działając na kilkunastu rynkach lokalnych, w kilkudziesięciu przedsięwzięciach, daliśmy się poznać jako godny zaufania dostawca i sprawdzony partner.
Nasz Zespół tworzą ludzie, którzy nie tylko są najlepszymi specjalistami w swoich dziedzinach, ale przede wszystkim poprzez to, co robią, realizują swoje pasje.
Z dumą posiadamy certyfikaty Great Place to Work 2024 oraz Friendly Workplace 2025, które potwierdzają, że tworzymy środowisko pracy oparte na zaufaniu, współpracy i pozytywnej atmosferze.
Co będzie należało do twoich obowiązków?
Kontakt z klientem – to ty jesteś głosem firmy! Twoim zadaniem będzie telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów. Będziesz m.in. tworzyć rezerwacje, obsługiwać zwroty, rozliczenia oraz faktury
Będziesz także technicznym wsparciem dla naszych klientów w trakcie trwania wynajmu samochodów – pomożesz im w razie awarii, zgłaszania szkód, ale także odpowiesz na pytania dotyczące użytkowania auta
Współpraca to podstawa – będziesz ściśle współdziałać z serwisami oraz innymi działami firmy, by szybko i skutecznie rozwiązywać problemy naszych klientów
Będziesz również czuwać nad tym, by wszystko się zgadzało – do Twoich zadań będzie należało uzupełnianie i aktualizowanie danych w naszym systemie CRM
I najważniejsze – będziesz budować pozytywne doświadczenia naszych klientów, bo ich satysfakcja to nasz priorytet!
Czego od Ciebie oczekujemy
Doświadczenia w obsłudze klienta – jeśli masz za sobą pracę na infolinii, to duży plus, ale nie jest to warunek konieczny
Swobody w rozmowie – szukamy osób, które potrafią słuchać, jasno się komunikować i reagować z empatią
Dobrej obsługi komputera – przyda się znajomość systemów CRM i codziennych narzędzi biurowych
Znajomości języka angielskiego – jest konieczna podczas kontaktów z zagranicznym klientem
Gotowości do pracy zmianowej – jesteśmy dostępni dla klientów w różnych godzinach
Mile widziana wiedza motoryzacyjna – nie musisz być mechanikiem, ale jeśli interesujesz się motoryzacją lub masz podstawową wiedzę w tym zakresie, będzie to dodatkowy atut
Komfortu w rozmowach telefonicznych – 80% naszej pracy to kontakt głosowy, 20% to e-maile
Informacje dodatkowe:
Lokalizacja: Kraków, ul. Puszkarska 7F / praca hybrydowa
Praca zmianowa: tak
Dni pracy: dni robocze (poniedziałek-piątek), sobota, niedziela, święta, inne
Godziny pracy: elastyczne
Możliwość pracy w godzinach nocnych: tak
Tryb wypłaty: miesięczna
Co oferujemy?
Stabilne zatrudnienie – w oparciu o umowę zlecenie
Elastyczny grafik – łatwo dopasujesz pracę do studiów lub innych zajęć
Wdrożenie od A do Z – szkolenie przygotuje Cię do pracy, a zespół zawsze służy pomocą
Możliwość rozwoju – zdobędziesz doświadczenie i możesz rozwijać się w strukturach Holding1
Przyjazną atmosferę – zgrany zespół, dobre relacje i pozytywna energia
Nowoczesne biuro w centrum Krakowa oraz możliwość pracy hybrydowej
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.