- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Call center, konsultant telefoniczny
- Call center, konsultant telefoniczny - Lubelskie
- Call center, konsultant telefoniczny - Lublin
Lokalizacja
Lublin
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
W PKO Bank Polski masz na dzień dobry:
umowę o pracę – bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne,
zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym – bo nie samą pracą człowiek żyje,
pełny pakiet benefitów – od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny – bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy,
prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski – bo zdrowie jest najważniejsze,
profesjonalne szkolenia – bo liczy się Twój rozwój.
Na co dzień w naszym zespole:
masz kontakt z klientem przez czat, w języku polskim i /lub angielskim/ ukraińskim,
udzielasz informacji o produktach Banku,
współpracujesz z innymi jednostkami,
dbasz o wewnętrzny przepływ informacji.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
masz minimum wykształcenie średnie,
deklarujesz gotowość do pracy w systemie zmianowym i w weekendy,
masz umiejętność wyjaśniania w prosty sposób trudnych i zawiłych tematów,
radzisz sobie ze stresem i wielozadaniowością- obsługa 3 sesji czat jednocześnie,
szybko i poprawnie piszesz na klawiaturze,
stosujesz prosty język w komunikacji pisanej,
mile widziane będzie doświadczenie w obsłudze czat.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Lublin,
Lubelskie