Kierownika ds. administracyjnych
Lokalizacja
Siemiatycze
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Lokalizacja
Siemiatycze
Opis
Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko-Własnościowej w Siemiatyczach ogłasza nabór na stanowisko Kierownika ds. administracyjnych.
Cel stanowiska:
Zarządzanie zasobami spółdzielni.
Podległość służbowa:
Zarząd Spółdzielni – Prezes.
Warunki pracy:
* czas pracy – 8 godzin dziennie,
* wynagrodzenie stałe plus dodatek funkcyjny,
* stopień samodzielności:
– stanowisko samodzielne w zakresie wyznaczonego obszaru i zespołowe w zakresie prowadzenia działu administracyjnego w Spółdzielni,
* miejsce pracy – biuro Spółdzielni i tereny na których znajdują się zasoby mieszkaniowe.
Zakres obowiązków:
Planowanie pracy oraz nadzór pracowników z działu technicznego.
Kontrola realizacji zleceń w terenie.
Kontrola faktur pod względem merytorycznym.
Sporządzanie sprawozdań z gospodarki zasobami mieszkaniowymi.
Przeglądy budynków przed odbiorem.
Uczestnictwo w odbiorach budynków i robót budowlanych.
Uczestnictwo w przeglądach technicznych budynków.
Uczestnictwo w okresowych przeglądach budynków.
Opracowywanie planów remontów i konserwacji.
Załatwianie spraw dotyczących stanu technicznego budynków z zapotrzebowaniem materiałów na remonty, naprawy i usługi.
Zamawianie sprzętu do usuwania awarii wraz z kontrolą wykonania robót.
Organizacja prac związanych z zagospodarowaniem terenu.
Dbanie o czystość i estetyczny wygląd osiedli / współpraca z instytucjami kontrolującymi – Sanepid, Straż Pożarna, Starostwo Powiatowe, itp./.
Nadzór nad firmami zewnętrznymi które świadczą usługi na rzecz Spółdzielni.
Przygotowanie i składanie sprawozdań z działalności na posiedzenie Zarządu i komisji technicznej Rady Nadzorczej .
Nadzór nad dokumentacją płacową konserwatorów i sprzątaczy.
Kontrola projektów umów z przedsiębiorstwami świadczącymi usługi komunalne, współpraca z tymi przedsiębiorstwami.
Organizacja oraz udział w spotkaniach z właścicielami lokali.
Wykonywanie prac zleconych przez Zarząd.
Wymagania kwalifikacyjne:
* wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne,
* kilkuletnie doświadczenie zawodowe,
* dobra znajomość obsługi programów komputerowych,
* fachowa wiedza z zakresu administrowania budynkami,
* gotowość do uczenia się i aktualizacji wiedzy,
* umiejętność pracy w zespole,
* dyspozycyjność,
* sumienność,
* prawo jazdy kategorii B.
Dodatkowo mile widziane:
* uprawnienia zarządcy nieruchomości,
* uprawnienia budowlane,
* doświadczenie w branży nieruchomości.
Sposób aplikowania: poprzez złożenie dokumentów w biurze Spółdzielni do dnia 28.11.2025r.
telefon do kontaktu 85 6552596 lub 85 6552243 wew.7
z dopiskiem:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?