Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Dodane 23 października 2025

Kierownika ds. administracyjnych

SMLW

Lokalizacja

Siemiatycze

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Lokalizacja

Siemiatycze

Opis

Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko-Własnościowej w Siemiatyczach ogłasza nabór na stanowisko Kierownika ds. administracyjnych.

Cel stanowiska:

Zarządzanie zasobami spółdzielni.

Podległość służbowa:

Zarząd Spółdzielni – Prezes.

Warunki pracy:

* czas pracy – 8 godzin dziennie,

* wynagrodzenie stałe plus dodatek funkcyjny,

* stopień samodzielności:

– stanowisko samodzielne w zakresie wyznaczonego obszaru i zespołowe w zakresie prowadzenia działu administracyjnego w Spółdzielni,

* miejsce pracy – biuro Spółdzielni i tereny na których znajdują się zasoby mieszkaniowe.

Zakres obowiązków:

  • Planowanie pracy oraz nadzór pracowników z działu technicznego.

  • Kontrola realizacji zleceń w terenie.

  • Kontrola faktur pod względem merytorycznym.

  • Sporządzanie sprawozdań z gospodarki zasobami mieszkaniowymi.

  • Przeglądy budynków przed odbiorem.

  • Uczestnictwo w odbiorach budynków i robót budowlanych.

  • Uczestnictwo w przeglądach technicznych budynków.

  • Uczestnictwo w okresowych przeglądach budynków.

  • Opracowywanie planów remontów i konserwacji.

  • Załatwianie spraw dotyczących stanu technicznego budynków z zapotrzebowaniem materiałów na remonty, naprawy i usługi.

  • Zamawianie sprzętu do usuwania awarii wraz z kontrolą wykonania robót.

  • Organizacja prac związanych z zagospodarowaniem terenu.

  • Dbanie o czystość i estetyczny wygląd osiedli / współpraca z instytucjami kontrolującymi – Sanepid, Straż Pożarna, Starostwo Powiatowe, itp./.

  • Nadzór nad firmami zewnętrznymi które świadczą usługi na rzecz Spółdzielni.

  • Przygotowanie i składanie sprawozdań z działalności na posiedzenie Zarządu i komisji technicznej Rady Nadzorczej .

  • Nadzór nad dokumentacją płacową konserwatorów i sprzątaczy.

  • Kontrola projektów umów z przedsiębiorstwami świadczącymi usługi komunalne, współpraca z tymi przedsiębiorstwami.

  • Organizacja oraz udział w spotkaniach z właścicielami lokali.

  • Wykonywanie prac zleconych przez Zarząd.

Wymagania kwalifikacyjne:

* wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne,

* kilkuletnie doświadczenie zawodowe,

* dobra znajomość obsługi programów komputerowych,

* fachowa wiedza z zakresu administrowania budynkami,

* gotowość do uczenia się i aktualizacji wiedzy,

* umiejętność pracy w zespole,

* dyspozycyjność,

* sumienność,

* prawo jazdy kategorii B.

Dodatkowo mile widziane:

* uprawnienia zarządcy nieruchomości,

* uprawnienia budowlane,

* doświadczenie w branży nieruchomości.

Sposób aplikowania: poprzez złożenie dokumentów w biurze Spółdzielni do dnia 28.11.2025r.

  • telefon do kontaktu 85 6552596 lub 85 6552243 wew.7

  • z dopiskiem:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Aplikuj
ID: 1033991601

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon