Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Dodane 15 października 2025

Kierownik/Zastępca supermarketu branża spożywcza

Delfin Sp. z o.o. Sp. K

Wynagrodzenie

4 666 - 6 500 zł / mies. brutto

Lokalizacja

Osiek

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Lokalizacja

32-608 Osiek

Wskazówki dojazdu

Opis

Sieć sklepów Delfin to polski pracodawca z dużym potencjałem rozwojowym. Na mapie mamy już 9 placówek handlowych, które tworzą okrąg m, in. Oświęcim, Polanka Wielka, Wieprz, Witkowice, Czechowice-Dziedzice, Nowa Wieś, Osiek, Bieruń.  Od ponad 20 lat działamy na rynku i oferujemy zatrudnienie dla lokalnej społeczności. Tworzymy przyjazne zespoły na placówkach handlowych. Stawiamy na pozytywne relacje w codziennej pracy. Na każdym kroku dzielimy się wiedzą branżową i dobrymi praktykami. Dołącz do nas!

Stanowisko: Kierownik/Zastępca supermarketu spożywczego

Miejsce pracy: Sieć Delfin placówki: (Osiek, Polanka Wielka, Oświęcim, Czechowice-Dziedzice)

 

NASZE OCZEKIWANIA:

·         umiejętne zarządzanie placówką spożywczą oraz pracownikami - zgodnie z prawem i standardami firmy,

·         staranne wykonywanie czynności administracyjnych,

·         zapewnienie profesjonalnej obsługi Klienta,

·         delegowanie zadań dla zespołu pracowniczego,

·         współpraca z osobami zarządzającymi sprzedażą, biurami oraz z Zarządem Spółki.

 

SZUKAMY KOGOŚ, KTO:

·         dysponuje doświadczeniem w pracy na placówce handlowej (branża spożywcza) - warunek konieczny,

·         jest komunikatywny i samodzielny,

·         jest gotowy do pracy w systemie zmianowym,

·         lubi pracować z planami oraz ma wiedzę z tematyki zarządzania towarami,

·         posiada zdolności kierownicze oraz umiejętności pracy w zespole,

·         potrafi wykazać się zaangażowaniem i dążeniem do realizacji wyznaczonego celu.

 

POSZUKIWANE KWALIFIKACJE I UMIEJĘTNOŚCI:

·         wykształcenie minimum średnie,

·         znajomość programu użytkowego do zamawiania towaru (np. PC Market), lub inny,

·         podstawowa znajomość pakietu MS Office (MS Excel, Word) oraz obsługa urządzeń biurowych,

·         prawo jazdy kat. B

·         wysoki poziom kultury osobistej,

·         umiejętność budowania relacji w życzliwej atmosferze,

·         odpowiedzialna postawa i zaangażowanie w rozwój organizacji,

  

PAKIET NA START:

·         2-4 tyg. umowa zlecenie, kolejna umowa o pracę,

·         praca w polskiej firmie z tradycjami,

·         atrakcyjne zarobki: wynagrodzenie + premie, ciekawe programy motywacyjne,

·         benefity: karta Multisport, dodatkowe ubezpieczenie, upominki świąteczne, paczki okolicznościowe,

·         profesjonalne wprowadzenie w zakres obowiązków na każdym etapie zatrudnienia + wsparcie dedykowanego opiekuna,

 

Zapraszamy do współpracy.

Porozmawiajmy o nowych możliwościach na Twój rozwój w naszej organizacji.

Czekamy na zgłoszenia.

 

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

Aplikuj
ID: 1032322317

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon