

Kierownik wsparcia technicznego / Kierownik serwisu
Lokalizacja
Nowy Sącz
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Lokalizacja
Nowy Sącz
Opis
Aktualnie prowadzimy rekrutację dla jednego z naszych Klientów – firmy z branży technicznej – na stanowisko: Kierownik Serwisu
Zakres obowiązków:
Zarządzanie realizacją zgłoszeń serwisowych (planowanie, ustalanie priorytetów, kontrola terminowości)
Monitorowanie i optymalizacja pracy zespołu technicznego
Budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami B2B
Nadzór nad gospodarką magazynową – części zamienne, zamówienia
Wdrażanie procedur serwisowych oraz systemów raportowania (ticketing, ERP)
Analiza efektywności serwisu i wdrażanie działań usprawniających
Współpraca z działami: sprzedaży, logistyki oraz R&D przy wdrażaniu nowych rozwiązań technicznych
Wymagania:
Minimum 3 lata doświadczenia w dziale serwisu lub obsługi technicznej, w tym min. 2 lata na stanowisku kierowniczym
Znajomość branży technicznej (np. automatyka, elektronika, IT, urządzenia specjalistyczne)
Umiejętność zarządzania zespołem oraz pracy projektowej
Doświadczenie w obsłudze systemów ERP/CRM i raportowaniu działań serwisowych
Dobra znajomość pakietu MS Office
Prawo jazdy kat. B
Język angielski B2
Oferujemy:
Umowa o pracę
Opieka medyczna
Ubezpieczenie na życie
Karta Multisport
Stołówka
Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy (laptop, telefon, samochód)
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.