Kierownik Techniczny Obiektu (Facility Management)
Lokalizacja
Warszawa, Śródmieście
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Inny, Umowa o pracę
Lokalizacja
Warszawa, Śródmieście
Opis
Grupa INWEMER działa na terenie całego kraju i jest liderem rynku w branży oferującej usługi dla firm i instytucji B2B w dziedzinie kompleksowego utrzymania czystości oraz obsługi technicznej budynków.
W związku z rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Kierownik Techniczny Obiektu (Facility Management)
Lokalizacja: Warszawa
Rodzaj pracy: Pełny etat
Data rozpoczęcia: Do ustalenia
Opis stanowiska:
Do naszego zespołu poszukujemy doświadczonego i zaangażowanego Kierownika Technicznego, który będzie odpowiedzialny za kompleksowe zarządzanie obsługą techniczną obiektów w ramach usług facility management.
Jeśli jesteś osobą samodzielną, potrafisz skutecznie zarządzać zespołem i masz doświadczenie w utrzymaniu infrastruktury technicznej budynków – ta oferta jest dla Ciebie!
Zakres obowiązków:
Koordynacja i nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem instalacji technicznych (HVAC, elektryczne, wod.-kan., ppoż. i inne)
Zarządzanie zespołem techników oraz firmami podwykonawczymi
Planowanie i kontrola przeglądów technicznych, konserwacji i napraw
Współpraca z klientem w zakresie codziennej eksploatacji obiektu
Sporządzanie raportów technicznych oraz dokumentacji zgodnej z wymogami prawa i standardami firmy
Optymalizacja kosztów utrzymania technicznego obiektów
Zapewnienie zgodności działań z przepisami BHP, PPOŻ oraz normami środowiskowymi
Wymagania:
Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze FM lub utrzymania ruchu
Wykształcenie techniczne (preferowane: elektryka, mechanika, automatyka, budownictwo)
Znajomość przepisów technicznych, prawa budowlanego oraz norm branżowych
Umiejętność zarządzania zespołem i pracy pod presją czasu
Dobra znajomość pakietu MS Office
Prawo jazdy kat. B
Komunikatywność, samodzielność, odpowiedzialność
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie z branży facility management
Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy
Niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop)
Możliwość udziału w szkoleniach i rozwoju zawodowego
Przyjazną atmosferę pracy i wsparcie doświadczonego zespołu
Elastyczne godziny pracy i realny wpływ na organizację pracy technicznej
Jak aplikować?
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV za pomocą formularza aplikacyjnego.
Dołącz do lidera usług FM i rozwijaj się razem z nami!
Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.
Wysyłając dokumenty prosimy o załączenie klauzul:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, innych niż dane wskazane w art. 22(1) § 1 Kodeksu pracy oraz danych w zakresie wizerunku, podanych przeze mnie dobrowolnie w formularzu rejestrowym i w dokumentach aplikacyjnych, przez Administratora danych, w związku z prowadzoną przez niego rekrutacją na którą składam swoją aplikację.
Oświadczam, że wiem, że Administratorem jest INWEMER Serwis sp. z o.o. www.inwemer.pl, a moje dane osobowe podane dobrowolnie będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji i zostaną usunięte po jej zakończeniu, i że mam prawo, w dowolnym momencie oraz w dogodny dla siebie sposób, do żądania dostępu do treści swoich danych, do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, do uzyskania kopii tych danych, do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, do przenoszenia tych danych, a także prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.