Kierownik Sklepu I Sokoły
Jeronimo Martins Polska S.A. Dowiedz się więcej
Wynagrodzenie
7 200 - 8 750 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Sokoły
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Opis
Ponad 3500 sklepów oraz 17 centrów dystrybucyjnych i kilkanaście biur, zlokalizowanych w całej Polsce. To właśnie Biedronka – największy pracodawca w Polsce, który od 29 lat z sukcesem działa na polskim rynku, gwarantując swoim pracownikom stabilność zatrudnienia, możliwości rozwoju i bogaty pakiet programów socjalnych. Zostań częścią naszego zespołu, miej wpływ na doświadczenia zakupowe milionów klientów w Polsce i przekonaj się, że Twoja praca ma znaczenie. Codziennie.
Poszukujemy osób do pracy jako: Kierownik Sklepu w jednym z naszych sklepów.
Zarządzanie zespołem liczącym ok. 20 osób;
Motywowanie i rozwijanie podległego zespołu oraz rekrutację nowych pracowników;
Realizacja celów sprzedażowych i optymalizacji strat.
Odpowiedzialność za dostępność asortymentu, ekspozycję towarów oraz funkcjonowanie sklepu zgodnie z procedurami i standardami;
Profesjonalna obsługa klienta przy kasie fiskalnej i na Sali sprzedaży, zgodnie ze standardami firmy.
Pasujesz do nas, jeśli:
Masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem w branży handlowej, usługowej lub gastronomii;
Jesteś komunikatywny/a, samodzielny/a i proaktywny/a w działaniu;
Jesteś nastawiony/a na realizację celów sprzedażowych i optymalizację strat;
Jesteś zaangażowany/a i nastawiony/a na współpracę;
Jesteś gotowy/a do nauki nowych rzeczy i rozwoju swoich kompetencji.
Oferujemy:
Umowę o pracę, bez okresu próbnego;
Premie miesięczne zależne od wyników sklepu oraz podwyżki stażowe;
Liczne dodatki finansowe w ciągu roku, w postaci voucherów i doładowań e-kodów na zakupy w Biedronce i Hebe;
Nagroda finansowa do 1000 zł brutto za polecenie pracownika;
Ponad 20 benefitów dla Ciebie i Twojej rodziny, m.in.: prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twoich bliskich, paczki świąteczne, dofinansowanie karty Multisport, regularne badania profilaktyczne, wyprawki dla noworodków, wyprawki szkolne, dofinansowania spotkań integracyjnych i wiele innych.
6 miesięczne wdrożenie pokazujące pracę w sklepie od podstaw z dedykowanym opiekunem;
Dostęp do platformy e-learningowej EduAkcja z licznymi szkolenia i kursami;
Możliwość awansu pionowego i poziomego w strukturach firmy – 90% awansów w Biedronce to awanse wewnętrzne.
Jak wygląda proces rekrutacyjny?
Prześlij aplikację przez nasz system (konieczność posiadania adresu e-mailowego).
Po pozytywnej selekcji i weryfikacji zgłoszenia, Rekruter skontaktuje się z Tobą telefonicznie, aby umówić spotkanie z Kierownikiem Operacji i Sprzedaży.
Następnym krokiem jest udział w Assessment Centre.
Po spotkaniu otrzymasz od nas informację zwrotną, niezależnie od decyzji.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Sokoły,
Podlaskie